برنامه ها و نوآوری های جدیدحوزه معاونت خدمات مشترکین و درآمد در سال ۱۳۹۶اعلام شد

داراخبر: شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشترکین و بهبود و ارتقای خدمات مشترکین در سال ۹۶ برنامه ها و نوآوری های جدید در حوزه معاونت خدمات مشترکین و درآمد اجرا خواهد نمود .
به گزارش داراخبر ، مهندس خانی معاون مشترکین و درآمد شرکت با اعلام این خبر گفت : این شرکت در این راستا توانسته است بایگانی فیزیکی پرونده های مشترکین را حذف و به جای آن بایگانی الکترونیکی در کلانشهر تبریز و ۶ شهر بزرگ استان دایر گردد .
وی افزود : با توجه به وجود چالش ها و معایب نگهداری پرونده ها به شکل سنتی از جمله اشغال فضایی بزرگ در ساختمان های اداری نیاز به نیروی انسانی جهت محافظت و نگهداری پرونده ها ،عدم امکان جریان هوا و تهویه مناسب در مراکز نگهداری پرونده ها – مشکلات بهداشتی و تنفسی که به کارمندان ایجاد می کرد .
وی ادامه داد : از بین رفتن برخی نوشته ها و مدارک در اثر گذشت زمان و تاثیرات جوی ،این شرکت را بر آن داشت تا اقدام به حذف بایگانی فیزیکی پرونده ها و بایگانی کردن آن به شکل الکترونیکی و نرم افزاری نمایند که این عملیات در کلانشهر تبریز و ۶ شهر بزرگ استان از جمله میانه – مراغه – مرند – اهر – اسکو – سردرود – در جریان سال ۱۳۹۶ عملی خواهد شد .
معاون مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی دومین برنامه و نوآوری را اجرای کامل صدور قبض آنی در مناطق ۱ و ۴ و ۵ تبریز و ۵ شهر بزرگ استان عنوان کرد و گفت :در روش فعلی همکار شرکت آب و فاضلاب در هر سال ۱۲ بار به درب مشترکین مراجعه می کرد که این عمل هم برای شرکت باعث اتلاف زمان و هزینه می گردید و هم باعث رنجش مشترکین به علت تعدد مراجعه و … می شد لذا شرکت آب و فاضلاب جهت به حداقل رساندن مشکل فوق اقدام به صدور قبض حین قرائت از طریق چاپگرهای سیار می نماید که در حال اجرا در سه منطقه تبریز و ۵ شهر دیگر استان می باشد .
وی مزایای استفاده ازطرح فوق را به شرح ذیل اعلام کرد و افزود : کاهش مراجعه به درب منازل از دو بار به یک بار ، دریافت و ارسال فایل قرائت کنتور از طریق وب سایت شرکت و بدون مراجعه به شرکت توسط مامور قرائت ،چاپ فرم اخطاریه برای بدهی آب بهاء ، چاپ قبض به صورت آنلاین در محل کنتور،کنترل مجدد ارقام کنتور در صدور صورتحساب در محل ،کم شدن هزینه چاپ ،بالا رفتن اعتماد مردم از جهت مشاهده ارقام کنتور و مطابقت آن با ارقام در قبض در همان لحظه واخذ هر گونه اطلا عات مورد نیاز در هر لحظه به صلاحدید شرکت خواهد بود .
مهندس خانی سومین نوآوری حوزه معاونت خدمات مشترکین را واگذاری کامل پنج خدمت از ۲۲ خدمت موجود به دفاتر پیشخوان در سطح استان عنوان کرد و افزود : فروش انشعاب آب ، فروش انشعاب فاضلاب ،صدور تسویه حساب ، تعیین مشخصات و پرداخت قبوض حق انشعاب قبلا توسط خود شرکت انجام می گرفت که هم اکنون این خدمات توسط دفاتر پیشخوان انجام می گیرد .
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰