تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 - 16:01
کد خبر : 14096

“روابط عمومی” ویترین یک سازمان است

“روابط عمومی” ویترین یک سازمان است

داراخبر: مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی گفت: روابط عمومی ویترین ادارات و سازمان ها به شمار می رود.

به گزارش داراخبر ، غفور اصغر رضایی در دومین نشست مشترک مدیران روابط عمومی ادارات و شرکت های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آذربایجان شرقی افزود: بی تردید در دنیای ارتباطات ایجاد بسترهای ارتباطی و تعامل با مخاطبان شیوه های خاص و تخصصی دارد که روابط عمومی ها در این حوزه نقش برجسته و بی بدیلی دارند.

وی با تاکید بر اینکه جایگاه روابط عمومی ها باید در سازمان ها منطبق بر جایگاه و اهمیت آنها تعریف شود اذعان داشت: بانک توسعه تعاون به عنوان تنها بانک خانواده بزرگ بخش تعاون کشور همواره به تعامل با مخاطبان خود که مسئولیت بخش اعظمی از اقتصاد کشور را بر دوش می کشند، نیاز دارد.

رضایی در ادامه با اشاره به برخی خدمات بانک توسعه تعاون در استان تاکید کرد: شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات و شرکت های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به تبع وسعت و گستردگی ادارات و دستگاه های زیر مجموعه نقش کلیدی در استفاده از ظرفیت های موجود و هماهنگی امور می تواند ایفا کند.

وی با آرزوی موفقیت برای اعضای این شورا اذعان داشت: در زیر مجموعه شورای هماهنگی دستگاه های تابعه این وزارتخانه سه نهاد مالی وجود دارد که هر کدام می تواند زمینه ساز اقدامات اثرگذار در این بخش باشد به شرط اینکه اطلاع رسانی دقیق و صحیحی از ظرفیت ها انجام گیرد.

این گزارش حاکی است، در ادامه این نشست جابر دلجاوید مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اشاره به گزارشی از فعالیت های این شورا تاکید کرد: بر اساس بخشنامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تاسیس و در راستای تقویت ارتباطات و تعامل بین دستگاهی فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه احکام جداگانه ای برای اعضای این شورا تهیه و در این جلسه اهدا می شود، افزود: بر اساس این احکام مدیران و مسئولان روابط عمومی ادارات و شرکت های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به عنوانی اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان منصوب و در این شورا فعالیت می کنند.

وی با اشاره به انتشار ماهنامه “صدای واحد” افزود: به منظور انعکاس تلاش ها و فعالیت های دستگاه های زیر مجموعه ماهنامه ای با عنوان صدا واحد منتشر می شود که این رسانه خوشبختانه با استقبال نیز مواجه شده است.

این گزارش می افزاید، امیر کریم زاد شریفی کارشناس روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: روابط عمومی ها از مجموعه های بسیار حساسی به شمار می روند که با تبادل اطلاعات و پیوند میان مردم و مسئولان در ارتقای کارآمدی دستگاه های دولتی، نقشی کلیدی ایفا می کنند.

وی ادامه داد: فعالیت نهاد روابط عمومی در اقناع افکار عمومی و انعکاس مشکلات اجتماعی به مدیران زیربط بسیار اثر گذار است.

کریم زاد؛ شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت تعاونف کار و رفاه اجتماعی استان را ظرفیتی فوق العاده برای اجرایی کردن بسیاری از طرح ها و پروژه های اثرگذار فرهنگ ساز خواند و اضافه کرد: با توجه به شبکه اجتماعی گسترده ای که دستگاه های تابعه این وزارتخانه در استان دارد این شورا می تواند با ایجاد پل های تعامل و همکاری از این ظرفیت ها نهایت استفاده را ببرد.

عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان شرقی در ادامه تاکید کرد: به منظور افزایش اطلاعات و آگاهی های عمومی و تخصصی مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان برگزاری دوره های آموزشی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که امیدواریم در سایه تعامل و همکاری اعضای این شورا برنامه ریزی دقیقی برای برگزاری این دوره ها داشته باشیم.

این گزارش می افزاید، در ادامه نشست هر یک از اعضای شورا به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون نقش کلیدی روابط عمومی ها در دستگاه ها و ادارات دولتی پرداختند؛ همچنین در پایان این نشست احکام هر یک از اعضای حاضر در این نشست اهدا شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.