به گزارش داراخبر: دکتر صادق نجفی، در شورای معاونین شهرداری تبریز، متذکر شد: باید از ظرفیتهای گسترده این فضای مدیریتی به خوبی بهره گرفته شده و محدودیتهای مسیر خدمتگزاری به خوبی مدیریت شود.
وی با بیان اینکه شهرداری در دو سال گذشته برنامههای کلان عمرانی و اجتماعی را به منصه ظهور رسانده است، گفت: هدف نهایی از این همه تکاپوی شبانهروزی، جلب رضایت و آسایش شهروندان است، بنابراین به هیچ عنوان قابل قبول نیست که یک رفتار نامعقول از سوی شهرداری، موجب رنجش شهروند شده و تلاشهای گسترده خدمتگزاران شهر را زیر سوال ببرد.
وی با بیان این که عملکرد تکتک مدیران و مسئولان شهرداری، به دقت زیرنظر است، تاکید کرد: هر گونه کوتاهی در خصوص ضرورت رعایت تکریم ارباب رجوع، خط قرمز مدیریت در شهرداری است.