درباره ما

پایگاه اطلاع رسانی دارا خبر در چهارچوب اهداف مقدس انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلام ایران به امر اطلاع رسانی به منظور ارتقای سطح بینش و آگاهی عمومی می پردازد و در این زمینه، خود را مقید به اصول و ارزش های ذیل می داند و بر این باور است که برآیند مجموعه عملکرد دارا خبر نباید موجب وارد کردن خدشه ای به این اصول و ارزش ها شود و در سست کردن پایه های مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی تأثیر گذارد، بلکه باید موجب تحکیم پایه های نظام و ارزش ها شود.

دفتر پایگاه اطلاع رسانی دارا خبر در استان آذربایجان شرقی شهرستان مرند خیابان طالقانی -شهرک بعثت دوازده متری شرقی کوچه ثمین درب اول سمت چپ طبقه اول  : ۰۹۳۹۷۸۱۰۰۹۹  منتظر قدوم پر مهر شما است.

پایگاه خبری تحلیلی دارا خبر از سال ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی یوسف باقری  کار خود را به صورت متمرکز و حرفه ای شروع کرده و قصد دارد  با رعایت موازین و قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران و اصل بی طرفی به بررسی و تحلیل دقیق  رویدادها و اتفافات جاری کشور و استان آذربایجان شرقی بپردازد.

این سایت تنها در مسیر آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خط ولایت فقیه حرکت خواهد کرد و در این  مسیر به یاری و همکاری شما خوانندگان و مخاطبان نیاز مبرم دارد، باشد که در این مسیر بتوانیم با تحقق آرمان های شهدای انقلاب و امام راحل(ره) زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم سازیم.

صاحب امتیاز : یوسف باقری

مدیرمسئول : یوسف باقری       ۰۹۳۹۷۸۱۰۰۹۹

سردبیر: علی امامعلیزاده        ۰۹۱۴۹۱۱۸۰۹۶

  • آدرس: تهران، آدرس دفتر پایگاه اطلاع رسانی دارا خبر : آذربایجان شرقی – مرند (خیابان طالقانی -شهرک بعثت دوازده متری شرقی کوچه ثمین درب اول سمت چپ طبقه اول)
  • سفارش بنر: ۰۹۳۹۷۸۱۰۰۹۹-۰۹۱۴۹۱۱۸۰۹۶
  • سفارش رپورتاژ آگهی: ۰۹۳۹۷۸۱۰۰۹۹
  • رایانامه:info@daranews.ir
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.