تاریخ انتشار : دوشنبه 20 فروردین 1403 - 12:52
کد خبر : 35358

دیدار فرمانده انتظامی شهرستان “میانه” با  مادر شهید ” مسیب بیگ نشین

دیدار فرمانده انتظامی شهرستان “میانه” با  مادر شهید ” مسیب بیگ نشین
فرمانده انتظامي شهرستان میانه به همراه هیئت همراه با حضور در منزل شهید "مسیب بیگ نشین"  از مادر شهید گرانقدر دیدار و تجلیل نمود.

به گزارش داراخبر به نقل از  خبرنگار خبرگزاری پلیس، به منظور تجلیل و تکریم از خانواده معظم شهدا و ارج نهادن به فرهنگ غنی ایثار و شهادت، سرهنگ “حسن رفیعی” و هیئت همراه با حضور در منزل شهید گرانقدر ” مسیب بیگ نشین ” یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی و از صبر و استقامت ایشان تجلیل کرد.

وی در این دیدار افزود: امنیت و آزادی امروز ما که از خون شهدا سرچشمه گرفته است را نباید به بهای کم از دست داد بلکه باید با از خودگذشتگی و ایثاری که در مکتب شهدا آموخته‌ایم پاسدار این امنیت و حافظ رسالتی باشیم که به ما سپرده شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه بیان داشت: شهداء درس تقوا، ایمان و از خودگذشتگی را به ما آموختند و همه ما مدیون حرکت عظیم شهدا و خانواده های آنها هستیم و خانواده معظم شهیدان در جامعه اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردارند که خدمت به آنها وظیفه آحاد ملت و افتخار نیروی انتظامی است که خادم خانواده معظم شهداء باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: خانواده های معظم شهداء الگوی مناسب صبر، بردباری و پایداری در جامعه هستند که با تحمل سختی ها و مشقت های فراوان با اهداء خون پاک فرزندان خود باعث عظمت و سربلندی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

سرهنگ “حسن رفیعی” در پایان از مادر شهید گرانقدر با اهداء لوح و هدیه، تقدیر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.