تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 - 17:27
کد خبر : 30574

آیا انتخاب فرزند برومندتان به عنوان رئیس هم جزء برنامه های انتخاباتی بود ؟

آیا انتخاب فرزند برومندتان به عنوان رئیس هم جزء برنامه های انتخاباتی بود ؟

به گزارش داراخبر،علی امامعلیزاده-اکنون نزدیک به یکسال از انتخابات ششمین دوره پارلمان محلی می گذرد از میان نامزدهای انتخاباتی شما ، توانستید که در مارتنی نه چندان سخت به عنوان نفر اول وارد پارلمان مرند شوید .حال زمانش رسیده که نگاهی کوتاه به شعار های انتخاباتی تان داشته باشیم . جناب حق جو اکنون که

به گزارش داراخبر،علی امامعلیزاده-اکنون نزدیک به یکسال از انتخابات ششمین دوره پارلمان محلی می گذرد از میان نامزدهای انتخاباتی شما ، توانستید که در مارتنی نه چندان سخت به عنوان نفر اول وارد پارلمان مرند شوید .حال زمانش رسیده که نگاهی کوتاه به شعار های انتخاباتی تان داشته باشیم .

جناب حق جو اکنون که رییس شورای شهر مرند هستید به ولی نعمتانتان اعلام کنید که چه عملکردی در این مدت داشتید ؟به کدامین شعار انتخاباتی تان عمل نمودید ؟آیا انتخاب فرزند برومند تان به عنوان رئیس سازمان اتش نشانی هم جز برنامه های انتخاباتی تان بود ؟

جناب حق جو مردم بخصوص کسانی که به شما رای داده اند در شک هستند که شهردار با انتخاب فرزند شما به عنوان رئیس یک سازمان خواسته زبان مطالبه گری تان را ببندد؟ جمعی از جامعه این انتخاب را حق سکوت شما قلمداد می کند ؟ برای این موضوع چه توجیهی دارید ؟ بخصوص انکه بعد از یکسال از انتخابات هیچ تغییری در خوشه صنعتی مبل دیده نمی شود همان چیزی که در انتخابات شما به ان انتقاد می کردید و وعده می دادید که با اعتماد به این حقیر شاهد تغییرات در این منطقه خواهیم بود .

جناب حق جو شهردار منتخب تان برای کنار گذر شرق مرند چه اقدامی انجام داده است؟ایا فاز صفر و مطالعاتی این خواسته شهروندان مرندی شروع شده یا هنوز به عنوان شعار پوپولیستی اعضای محترم پارلمان محلی برای عوام فریبی از آن بهره می جویند ؟

اقای حق جو سه سال دیگر با یک چشم بر هم زدن تمام خواهد شد وانتخابات دیگر خواهد امد و نامزدهای به عنوان منتقد عملکرد تان را به باد انتقاد خواهند گرفت .پس به خود آیید دست به تغییرات اساسی بزنید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.