تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1395 - 19:55
کد خبر : 19916

آیت الله شبستری: با ارائه‌ی تسهیلات قرض‌الحسنه زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنید/دشتی: اولویت اول صندوق امداد ولایت ارائه‌ی وام به نیازمندان است

آیت الله شبستری: با ارائه‌ی تسهیلات قرض‌الحسنه زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنید/دشتی: اولویت اول صندوق امداد ولایت ارائه‌ی وام به نیازمندان است

داراخبر،با حضور امام جمعه تبریز شعبه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با هدف ترویج سنت قرض الحسنه، جذب سپرده و کمک‌های مردمی در استان افتتاح شد.

به گزارش داراخبر،حسین دشتی در مراسم افتتاح شعبه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با بیان اینکه از ۶۵ هزار خانوار تحت پوشش این نهاد برای ۳۴ هزار خانوار طرح خودکفایی در حال اجرا است، تصریح کرد: کمیته امداد با خدماتی که به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌‌دهد زمینه ورود آنان را به عرصه‌‌های اجتماعی و اقتصادی جامعه فراهم می‌‌کند.
دشتی با دعوت از مردم خیر استان و افتتاح حساب سپرده در این صندوق، افزود: مردم خیر استان می‌‌توانند با افتتاح حساب در این صندوق و سپرده‌‌گذاری در آن برای ارائه وام قرض الحسنه و حفظ کرامت انسانی نیازمندان شریک شوند.
وی اظهار کرد: بسیاری از مشکلات مددجویان در حوزه کارآفرینی، اشتغالزایی، اقتصادی و معیشتی با راه‌اندازی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد برطرف می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌‌شرقی از خیران استان درخواست کرد با سرمایه‌گذاری در این صندوق قرض الحسنه، کمیته امداد را برای حمایت از نیازمندان کمک کنند.
دشتی بیان داشت: امیدواریم با جذب سپرده‌‌های خیران با هدف رفع نیازهای مددجویان قدم های موثری برداریم.
این مقام مسئول با اعلام اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون برای بیش از پنج هزار نفر به مبلغ ۱۴ میلیارد تومان از طریق صندوق ولایت امداد وام پرداخت شده است، خاطرنشان ساخت: دو هزار نفر نیز به مبلغ ۲۴ میلیارد تومان طی این مدت از طریق بانک های عامل استان تسهیلات دریافت کرده‌اند.
وی با بیان اینکه اولویت اعطای تسهیلات از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت خواهد بود، گفت: اقساط بندی وام های دریافتی مددجویان متناسب با میزان درآمد مددجویان انجام می‌‌شود.
آیت الله محسن مجتهد شبستری نیز در این مراسم با تبریک افتتاح شعبه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در استان، عنوان کرد: امیدواریم این افتتاح صندوق مایه خیر و برکت برای مددجویان کمیته امداد و نیازمندان باشد.
وی ضمن قدردانی از تلاش‌های کمیته امداد در خودکفایی مددجویان، افزود: خودکفایی مددجویان عزت نفس آنان را به همراه دارد و باعث می شود مددجویان به کمیته امداد و دولت وابسته نشوند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه بهترین کمک به نیازمندان دادن وام قرض الحسنه است، خاطرنشان کرد: باید فرهنگ قرض الحسنه در جامعه رواج یابد زیرا اعطای وام های قرض الحسنه زمینه اشتغال بیکاران را فراهم می کند.
شایسته ذکر است شعبه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان در تبریز،خیابان ارتش جنوبی،خیابان پاستور جدید واقع است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.