تاریخ انتشار : دوشنبه 23 شهریور 1394 - 9:59
کد خبر : 10511

اجرای عملیات روان‌سازی ترافیک‌شهری با انجام آسفالت‌ریزی اساسی

اجرای عملیات روان‌سازی ترافیک‌شهری با انجام آسفالت‌ریزی اساسی

به گزارش داراخبر به نقل از شهرداری منطقه دو تبریز، عباس عادلی شهیر شهردار منطقه با اعلام این خبر افزود: در تداوم عملیات بهسازی مسیرهای سطح حوزه، این شهرداری به منظور تسهیل تردد وسایل نقلیه عمومی، عملیات اجرائی آسفالت ریزی رویه ۳مسیر پرتردد را به اتمام رسید. شهردار منطقه دو تبریز در توضیح این ۳مسیر

به گزارش داراخبر به نقل از شهرداری منطقه دو تبریز، عباس عادلی شهیر شهردار منطقه با اعلام این خبر افزود: در تداوم عملیات بهسازی مسیرهای سطح حوزه، این شهرداری به منظور تسهیل تردد وسایل نقلیه عمومی، عملیات اجرائی آسفالت ریزی رویه ۳مسیر پرتردد را به اتمام رسید.

شهردار منطقه دو تبریز در توضیح این ۳مسیر گفت: عملیات آسفالت ریزی در کوی شمس آباد یاغچیان، انتهای خیابان سبلان ائل گلی و پشت مسجد امیر المومنین بلوار دکتر حسابی به اجرا در آمده است.

عباس عادلی شهیر مرحله بعدی عملیات آسفالت ریزی این منطقه را در مسیرهای بلوار دکتر حسابی مابین خیابان شبنم تا اتوبان شهید کسائی، مسیرهای اصلی میرداماد، عطار نیشابوری و جاده باسمنج و در خیابان های ولایت و عدالت کوی دادگستری و … ذکر کرد و گفت: عملیات بهسازی معابر در مسیرهای مذکور تا پایان فصل کاری ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.