تاریخ انتشار : دوشنبه 22 اسفند 1401 - 9:19
کد خبر : 31331

ارزش گذاری به هنر و هنرمند وظیفه و تکلیف است

ارزش گذاری به هنر و هنرمند وظیفه و تکلیف است

به گزارش داراخبر،علیرضا توری، یکشنبه ۲۱ اسفندماه، در آئین رونمایی از کتب سه نفر از نویسندگان هشترودی که در سالن اداره ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: مسائل و مشکلات هنرمندان باید حل و فصل شود تا این قشر با خاطری آسوده به خلق آثار مختلف هنری بپردازند و برای منطقه افتخار آفرینی کنند. وی افزود:

به گزارش داراخبر،علیرضا توری، یکشنبه ۲۱ اسفندماه، در آئین رونمایی از کتب سه نفر از نویسندگان هشترودی که در سالن اداره ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: مسائل و مشکلات هنرمندان باید حل و فصل شود تا این قشر با خاطری آسوده به خلق آثار مختلف هنری بپردازند و برای منطقه افتخار آفرینی کنند.

وی افزود: تمامی هنرمندان مورد حمایت فرمانداری هستند و ادارات متولی فرهنگ و هنر موظف هستند به خواسته‌های به حق هنرمندان جواب مثبت دهند.

هنرمند هشترودی نیز در این مراسم اظهار کرد: بزرگ ترین آرزوی من، رسیدن هنرمندان هشترودی به درجات بالای علمی و هنری است و من با تمامی توان با کشیدن بیش از ۱۰۰ تابلو نقاشی و چندین جلد کتاب توانسته‌ام دین خود را به هنر هشترود ادا کنم.

سید محمد بطحائی اضافه کرد: من حاضرم تمامی نقاشی‌ها، تابلوهاو کتاب‌هایم را به موزه هنر هشترود تقدیم کنم تا مورد استفاده عموم قرار گیرد اما متاسفانه بعد از گذشت چندین سال و مطالبات فراوان هنوز هیچ موزه‌ای در هشترود ایجاد نشده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.