تاریخ انتشار : سه شنبه 25 فروردین 1394 - 21:59
کد خبر : 6137

بزرگترین دغدغه های ورزش شهرستان مرند،بحث نیمه تمام بودن استادیومها هستند

بزرگترین دغدغه های ورزش شهرستان مرند،بحث نیمه تمام بودن استادیومها هستند

دارانیوز- علی نجاری: استادیوم های ورزشی شهرستان مرند از بزرگترین دغدغه ورزش شهرستان به شمار می رود ،مشکلات این استادیوم های ناتمام ورزشی تا حدودی رفع شده است و امیدواریم با همکاری مسئولین استانی و شهرستانی شاهد اتمام این پروژه ها که قدمت یکی از آنها نزدیک به ۲۰ سال است باشیم .

به گزارش دارانیوز ، علی نجاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مرند در نخستین نشست خبری خود در سال ۱۳۹۴ ، ضمن عرض تبریک به مناسبت سال جدید گفت : نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان دولت و ملت ، همدلی و همزبانی فقط شعار نیست بلکه راه روشنی است که باعث حرکت دولت و ملت برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مرند تاکید کرد : همواره افتخارات زیادی در تمامی زمینه های ورزشی کسب کردیم و ابتدای امسال نیز مزین شد به قهرمانی کشتی آزاد ایران در جهان و امیدواریم این امر نوید بخش کسب افتخارات و قهرمانی های دیگری نیز برای ورزش کشورما همراه باشد .

علی نجاری اظهار داشت : سال جدید برای این اداره با ویژه برنامه های ورزشی که تدارک دیده شده بود در حالی آغاز شد که طی آن برگزاری مسابقات نوروزی اعم از فوتبال منطقه ای یامچی، فوتسال ، فوتبال منطقه ای کشکسرای (روستای قراجه فیض الله) ، فوتبال میشاب شمالی ، فوتبال روستای مرکید و والیبال توسط این اداره کلید خورد.

وی در ادامه از افزایش ورزشکاران ساماندهی شده در این شهر ستان خبر داد و افزود : طی سال های گذشته تنها نزدیک به ۶۰۰۰ نفر ورزشکار سازمان یافته داشتیم که خوشبختانه در سال گذشته این رقم به ۷۰۰۰ نفر رسید که دارای بیمه ورزشی هستند و بیشتر این ورزشکاران نیز عضو هیئت ورزش های رزمی می باشند .

نجاری با اشاره به مشکلات و کمبودهای ورزش این شهرستان اظهار داشت : ورزش شهرستان مرند در شرایط نبود اعتبار هر چند در سال گذشته با مشکلات زیادی مواجه بود، ولی هیچ‌گاه از فعالیت‌ها و تلاش‌های خود باز نماند و شاهد افتخار آفرینی فرزندان این شهرستان در تمامی عرصه های ورزشی بودیم .

این مسئول ورزشی با اشاره به مشکلات قدیمی ترین پیست اسکی شمالغرب کشور گفت : پیست اسکی پیام مرند سالیان متوالی با مشکلات زیادی همراه بود اما علی رغم مشکلات بخصوص با وجود گودال بی اعتباری این پیست اسکی با همکاری های شبانه روزی مسئولین استانی و شهرستانی آماده استفاده برای عموم ورزش دوستان شد .

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه ریزی هایی در خصوص استفاده از پیست اسکی پیام مرند در فصل های مختلف سال نیز صورت گرفته ، تاکید کرد : علاوه بر استفاده از این پیست در فصل زمستان شرایطی را فراهم آوردیم که این پیست در تمامی فصول سال میزنان برنامه های فرهنگی و هنری باشد .

رئیس اداره ورزش و جوانان با اشاره به وضعیت پروژه های ورزشی شهرستان مرند یادآور شد: استادیوم های ورزشی شهرستان مرند از بزرگترین دغدغه ورزش شهرستان به شمار می رود .

وی در ادامه افزود : مشکلات این استادیوم های ناتمام ورزشی تا حدودی رفع شده است و امیدواریم با همکاری مسئولین استانی و شهرستانی شاهد اتمام این پروژه ها که قدمت یکی از آنها نزدیک به ۲۰ سال است باشیم .

نجاری با اشاره به اینکه توجه ویژه ای به ورزش در روستاهای شهرستان مرند داریم ، خاطر نشان کرد : خوشبختانه توجه ویژه ای از سوی مسئولین استانی و شهرستانی به بحث توسعه ورزش در روستاها وجود دارد چنانچه تاکنون علاوه بر وجود سالن های ورزشی در روستاها مجوز احداث سالن های ورزشی در سه روستای شهرستان نیز سال گذشته در روستاهای عریان تپه ، یالقیزآغاج و دیزج حسین بیگ صادر شد که امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم شاهد آغاز احداث این پروژه ها نیز باشیم .

نجاری با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به زیرساخت‌ها و توسعه ورزش در کشور دارد تاکید کرد : تاکنون در حوزه ورزش شهرستان چندین جلسه با حضور نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان ، ورزشکاران و جوانان برگزار شده است که نشان از اهمیت ویژه و همچنین نگاه مثبت جناب آقای مهندس کرمی معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند به این معقوله دارد .

این مدیر ورزشی با اشاره به اینکه آغوش ورزش و جوانان بر روی تمامی ورزشکاران سراسر کشور در این شهرستان باز است ، گفت : سال گذشته شرایطی را فراهم آوردیم که طی آن یکی از گروه های کوهنوردان استان های جنوبی کشور همراه یکی از گروه های کوه نوردی شهرستان بتوانند از نزدیک از جاذبه های گردشکری و ورزشی شهرستان آشنا شوند و این برنامه ها نیز تدام خواهد داشت و ما آماده فراهم کردن تمامی شرایط برای حضور تمامی ورزشکاران سراسر کشور در این شهرستان هستیم .

وی در ادامه با اشاره به اینکه مرند، پایلوت ورزش‌های همگانی آذربایجان شرقی به شمار می‌رود گفت : با توجه به اینکه ورزش های همگانی همواره با استقبال گرم مردم این شهرستان همراه شده است در گذشته نیز برنامه های ویژه در شهرستان مرند و برای اولین بار در شهرهای اقماری و روستاهای بزرگ برگزار شده است.

نجاری تاکید کرد : در حال حاضر ۴۱ هیئت ورزشی در شهرستان مرند، ۱۸ هیئت در شهرهای اقماری و نزدیک به ۴۰ باشگاه خصوصی در بخش بانوان و آقایان فعال می باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان با اشاره به کسب مقام های قهرمانی توسط ورزشکاران مرندی گفت : سال گذشته در بحث ورزش قهرمانی در رشته های بسکتبال، والیبال، کشتی کاراته، کونک فو، دوچرخه سورای، دومیدانی و تیروکمان نفرات در اردوی تیم ملی هستند و دعوت شده اند که به حول قوه الهی انشااله در راستای توسعه زیرساخت های ورزش قهرمانی و حمایت های مالی شاهد رشد روزافزون ورزش شهرستان خواهیم شد.

نجاری در خاتمه سخنان خود از مسئولین استانی و شهرستانی بخصوص معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند ، نماینده مردم شهرستان های مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در خصوص تلاش های شبانه روزی برای رفع مشکلات ورزش این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.