تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آبان 1393 - 0:03
کد خبر : 3363

باید از همه ظرفیتها برای گسترش کتابخوانی استفاده کنیم

باید از همه ظرفیتها برای گسترش کتابخوانی استفاده کنیم

به گزارش دارانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری مرند؛در این دیدار معاون استاندارضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: مجموعه کتابداران به عنوان خط مقدم جبهه فرهنگی تلاش و کوشش می کنند . وی با اشاره به اهمیت کتاب و فرهنگ کتابخوانی گفت : کتاب بوستان دانش و خردورزی است که دریچه ای

۱۴۱۶۳۰۵۲۱۹_۲۰به گزارش دارانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری مرند؛در این دیدار معاون استاندارضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: مجموعه کتابداران به عنوان خط مقدم جبهه فرهنگی تلاش و کوشش می کنند .

وی با اشاره به اهمیت کتاب و فرهنگ کتابخوانی گفت : کتاب بوستان دانش و خردورزی است که دریچه ای از آگاهی را پیش چشمان انسان می گشاید .

وی گفت: امروزه کتاب و کتابخوانی از مقوله های مهم فرهنگی کشور ما محسوب می شود و جایگاه و نقش کتاب و کتابخوانی در ارتقاء سطح فرهنگی جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کرمی افزود : باید از همه ظرفیتها برای گسترش کتابخوانی استفاده کنیم.

در ابتدای این دیدار پورعلی رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی گزارشی از کتابخانه های عمومی شهرستان و مسائل جاری آن ارائه نمود .

پور علی با اشاره به آمار مراجعه کنندگان به کتابخانه های عمومی گفت: تعداد ۷۰۰۰ عضو فعال داریم و ماهانه ۱۵۰۰۰ هزار جلد کتاب به صورت امانت در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

وی افزود : ۱۳ کتابخانه در سطح شهرستان فعال است که از این تعداد ۱۰ مورد به صورت نهادی و ۳ مورد به صورت مشارکتی می باشد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.