تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تیر 1394 - 21:49
کد خبر : 9354

برخی بندهای قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل نگران کننده است

برخی بندهای قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل نگران کننده است

به گزارش دارانیوز؛محمد اسماعیل سعیدی در خصوص جلسه امروز مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر امور خارجه کشور گفت: امروز آقای ظریف به همراه دکتر صالحی در مجلس حضور یافتند و آقای ظریف گزارشی از توافق ارایه کرد و دکتر صالحی موارد فنی را مطرح کرد. عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: متن مذاکرات و توافق

۸۱۶۷۵۴۵۷-۷۰۰۲۱۱۳۵به گزارش دارانیوز؛محمد اسماعیل سعیدی در خصوص جلسه امروز مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر امور خارجه کشور گفت: امروز آقای ظریف به همراه دکتر صالحی در مجلس حضور یافتند و آقای ظریف گزارشی از توافق ارایه کرد و دکتر صالحی موارد فنی را مطرح کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: متن مذاکرات و توافق تقدیم مجلس شد و هیئت رییسه آن را تحویل گرفت و مقرر شده در اختیار معاونت قوانین برای تکثیر قرار داده شود تا در نهایت در اختیار نمایندگان مجلس برای بررسی قرار بگیرد و نمایندگان به مطالعه ابعاد این متن توافق خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه به محض دسترسی به متن توافق، ابعاد و زوایای آن را بررسی خواهم کرد، تصریح کرد: باید با دقت تمام این متن را مورد مطالعه قرار دهیم و سپس به عنوان نماینده نظرات خود را در این خصوص به مجلس ارایه کنیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برخی بندهای قطعنامه ای که توسط شورای امنیت سازمان ملل صادر شده نگران کننده است، در این قطعنامه به بازرسی سرزده از تسلیحات ایران اشاره شده که جای تامل دارد.

وی بیان کرد: از طرفی آقای عراقچی اعلام می کند که بندهای قطعنامه الزام آور نیست، در حالی که به خوبی می دانیم این قطعنامه الزام آور است.

سعیدی همچنین در خصوص اختصاص بودجه یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی دولت یازدهم برای احیای دریاچه ارومیه، گفت: هنوز تغییراتی از نظر پیشرفت فیزیکی در دریاچه ارومیه مشاهده نکرده ایم با این حال آقای نوبخت هر روز بودجه ای اختصاص می دهد و مشخص نیست این اعتبار در کجا هزینه می شود، وی باید نسبت به این بودجه شفاف سازی کند، بنده نیز به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از این بودجه اطلاعی ندارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.