تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 - 11:48
کد خبر : 28013

برنامه های هفته بسیج در شهرداری تبریز/ مرحله دوم کمک های مومنانه اجرا می شود

برنامه های هفته بسیج در شهرداری تبریز/ مرحله دوم کمک های مومنانه اجرا می شود

فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز گفت: اصلی ترین برنامه این سازمان برای هفته بسیج، اطاعت از فرامین و سخنرانی روز ۵ آذر مقام معظم رهبری است. رحیم ملاحسینی با اشاره به برنامه های سازمان بسیج شهرداری تبریز برای هفته بسیج، اظهار کرد: برنامه هایی که طی سال های گذشته داشتیم، امسال به دلیل وجود بیماری

فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز گفت: اصلی ترین برنامه این سازمان برای هفته بسیج، اطاعت از فرامین و سخنرانی روز ۵ آذر مقام معظم رهبری است.

رحیم ملاحسینی با اشاره به برنامه های سازمان بسیج شهرداری تبریز برای هفته بسیج، اظهار کرد: برنامه هایی که طی سال های گذشته داشتیم، امسال به دلیل وجود بیماری کرونا تغییر پیدا کرده است. در سال های قبل گردهمایی و رزمایش برگزار می کردیم اما امسال به دلیل شرایط کرونایی، بیشتر فعالیت های ما مجازی است.

او افزود: برنامه های ورزشی و فرهنگی و برگزاری مراسم و دعاها همگی بصورت مجازی خواهد بود. بعضی برنامه های هفته بسیج شامل دیدار و مصاحبه و … نیز با رعایت پروتکل ها انجام خواهد شد.

فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز با اشاره به تهیه بسته های معیشتی در قالب کمک های مومنانه، گفت: مرحله اول این کمک ها پخش شده است و در مرحله دوم نیز با همکاری سازمان حمل بار شهرداری تبریز، حدود هزار بسته از بعد از ظهر فردا پخش خواهد شد.

او افزود: مرحله سوم کمک های مومنانه طی روزهای آتی تهیه و پخش خواهد شد تا به شاغلان مشاغل آسیب دیده ناشی از کرونا کمک کنیم. این یک کار خداپسندانه است و وظیفه مسلمانان است که در چنین شرایطی به همدیگر کمک کنند.

ملاحسینی با اشاره به مهم ترین برنامه سازمان بسیج شهرداری تبریز در هفته بسیج، گفت: در اصلی ترین برنامه ما، تمام بسیجیان با عنوان “برای رهبرم یک قاسم سلیمانی هستم” پای فرمایشات و سخنرانی مقام معظم رهبری در روز ۵ آذر می نشینند تا از رهنمودهای حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در خصوص شرایط فعلی کشور و وضعیت کرونایی اطاعت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.