تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آذر 1393 - 21:51
کد خبر : 3422

بزرگترین تور رسانه ای استان؛ فردا در ارس

بزرگترین تور رسانه ای استان؛ فردا در ارس

به گزارش دارانیوز؛سوم آذر ماه همزمان با هفته بسیج، منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس میزبان بزرگترین تور رسانه ای آذربایجان شرقی در قالب همایش استانی “بسیج و رسانه” خواهد بود. لازم به ذکر است از اهداف برگزاری همایش استانی بسیج و رسانه، ایجاد محفلی مناسب برای تبیین استراتژی فرهنگی و رسانه‌ای بسیج در مقابله با

به گزارش دارانیوز؛سوم آذر ماه هxanaj14167449مزمان با هفته بسیج، منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس میزبان بزرگترین تور رسانه ای آذربایجان شرقی در قالب همایش استانی “بسیج و رسانه” خواهد بود.

لازم به ذکر است از اهداف برگزاری همایش استانی بسیج و رسانه، ایجاد محفلی مناسب برای تبیین استراتژی فرهنگی و رسانه‌ای بسیج در مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی عنوان شده است.

این همایش با مشارکت سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس و همزمان با هفته بسیج صورت می‌گیرد و فرصت مغتنمی است تا اصحاب رسانه استان آذربایجان شرقی بتوانند در میثاقی مجدد با آرمان‌های مقدس شهدا به تکلیف الهی و سیاسی خود در مقابله با جنگ نرم عمل کنند.

یادآور می شود همایش استانی بسیج و رسانه راس ساعت ۱۵ روز دوشنبه سوم آذرماه سال جاری در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور جلفا واقع در منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس آغاز خواهد شد و قبل از شروع همایش نیز، فعالان رسانه و خبرنگاران رادیو و تلویزیون، جراید، روزنامه ها استانی و همچنین مطبوعات محلی و نمایندگان و سرپرستان نشریات سراسری از فاز های صنعتی و سایت گلخانه منطقه آزاد ارس بازدید خواهند داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.