تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1395 - 9:31
کد خبر : 15968

تاخیر در بازپرداخت بدهی نباید به محرومیت تولیدکننده واقعی از خدمات بانکی منجر شود

تاخیر در بازپرداخت بدهی نباید به محرومیت تولیدکننده واقعی از خدمات بانکی منجر شود

داراخبر،عضوکمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اشخاص حقوقی را به به اشخاص خوش حساب و بد حساب تقسیم بندی نکنیم، گفت:تولید کننده واقعی به علت تاخیر در بازپرداخت بدهی بانکی، نباید از ارائه تسهیلات بانکی محروم شوند.

به گزارش داراخبر،محمدحسن نژاد درگفت وگویی درخصوص معوقات بانکی واحدهای تولیدی گفت: باید توجه داشت این امکان وجود دارد واحدهای تولیدی در طول فعالیت خود با مشکلات و  مسائل اقتصای روبرو شوند که این موضوع باعث شود برخی از تولیدکنندگان در مقاطعی ناخواسته نتوانند بدهی های خود را به بانک پرداخت کنند.  

نماینده مردم مرند و جلفا درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با وجود اینکه باید فعالان اقتصادی عملکرد بانکی منظم داشته باشند،اما ممکن است در مقطعی یک واحد تولیدی بطورمثال در بخش فروش با مشکل روبرو شود و نتواند چک بانکی خود را به اصطلاح پاس کند.

تاخیردر بازپرداخت بدهی نباید به محرومیت تولیدکنندگان واقعی از ارائه خدمات بانکی منجر شود

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: اینکه اشخاص حقوقی را به مانند اشخاص حقیقی به اشخاص خوش حساب و بدحساب تقسیم بندی بشوند و یا اینکه تولید کننده واقعی به علت تاخیر در بازپرداخت بدهی به بانک، از ارائه تسهیلات بانکی محرم شود، کار اشتباهی است به دلیل اینکه باید در این موضوع تامل شود.

 حسن نژاد تاکید کرد: البته باید نظارتهای لازم ازسوی بانک ها انجام شود تا به تولید کنندگانی که به صورت جدی هدف رونق تولید را پیگیری می کنند، حمایت و کمک شود.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شورای پول و اعتبار باید آئین نامه های تصویب کند تا تسهیلات حمایتی به تولید کنندگان واقعی ارائه شود.(خانه ملت)

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.