تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1393 - 15:30
کد خبر : 1120

تا امروز بانک رسالت 11 میلیارد تومان پرداخت کرده است

تا امروز بانک رسالت 11 میلیارد تومان پرداخت کرده است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند در ابتدا ضمن تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت : مردم شهرستان مرند با خلق حماسه ای دیگر در راهپیمایی روز جهانی قدس مشتی محکم بر دهان ابر قدرتهای جهان مخصوصا آمریکا و اسرائیل زدند و با تمام توان به ندای رهبر فرزانه

14معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند در ابتدا ضمن تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت : مردم شهرستان مرند با خلق حماسه ای دیگر در راهپیمایی روز جهانی قدس مشتی محکم بر دهان ابر قدرتهای جهان مخصوصا آمریکا و اسرائیل زدند و با تمام توان به ندای رهبر فرزانه خود لبیک گفتند.

 وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف ابراز داشت : دولت تدبیر و امید در ابتدای کار خود با تورم لجام گسیخته ای روبرو بود به طوریکه نرخ تورم در بعضی از ماهها به 46 درصد افزایش یافته بود و ثبات قیمت و ثبات تصمیم گیری وجود نداشت ولی با برنامه ریزی دولت تدبیر و امید  کنترل شدید تورم صورت گرفته و از افزایش بی رویه قیمت خودداری شده است.

کرمی با اشاره به وضعیت اشتغال در سال 92 افزود : در سال 92 قرار بر ایجاد 2 میلیون شغل بود که  حتی نتوانستند  100 هزار شغل ایجاد کنند.

 رئیس شورای اداری شهرستان مرند با اشاره به ارائه آمار های غلط از سوی بعضی از دستگاه های اجرایی شهرستان بیان داشت : روسای محترم دستگاه های اجرایی شهرستان از ارائه آمار غلط جلوگیری کنند چرا که ارائه اطلا عات غلط ، دولت را در تصمیم گیری دچار مشکل می کند و این کار خیانت به دولت است.

تقی کرمی در ادامه سخنان خود به بخشهایی از عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف پرداخته و افزود : در بخش سیاست خارجی دولت توانسته است قدمهای مثبت و ارزشمندی را بردارد همچنان که در دیدار اخیر با مقام معظم رهبری ایشان هم حمایت خود را از دولت و تیم مذاکره کنند اعلام کردند و آنها را سرداران نظان خواندند.

وی افزود : منافع ملی جمهوری اسلامی ایران را بر همه چیز ترجیح می دهیم و منافع ملی ایران دفاع از تمامیت سوریه ، عراق و فلسطین است.

 ایشان در ادامه با اشاره به تلاش دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت گفت: در سال 91 در حوزه سلامت در مضیقه کامل بودیم که از جمله انها پرداخت هزینه های سر سام آور در مانی توسط مردم بود.

 وی گفت: با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید سرانه سلامت روستایی از 21 هزار تومان به 96 هزار تومان افزایش پیدا کرده و در حوزه سلامت آرامش روحی و روانی برای شهروندان حاصل شده است.

 نماینده عالی دولت در شهرستان ابراز داشت : صدور دفتر چه سلامت برای آن دسته از عزیزانی که فاقد دفتر چه در مانی هستند که خوشبختانه 3 میلیون نفر دفتر چه سلامت دریافت کرده اند که این از افتخارات دولت تدبیر و امید است .

 کرمی گفت: دولت در بخش سلامت قدمهای ارزشمندی برداشته و در این راه هر خیری هر مبلغی در حوزه سلامت خرج کند دولت مکلف است 2 برابر آن را هزینه نماید.

 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند در ادامه از حل مشکل بیمارستان جدید مرند خبر داده و افزود : با توجه به اینکه این بیمارستان یکی از مجهزترین بیمارستانها در شمالغرب کشور است تاکنون برای راه اندازی آن بیش از 24 میلیارد تومان هزینه شده است .

 وی اظهار داشت : به دلیل مشکل فاضلاب بیمارستان متاسفانه قادر به پذیرش بیمار نبودیم چرا که این یکی از مشکلات اساسی به شمار می رفت و اگر پساب فاضلاب بیمارستان وارد آبهای زیر زمینی می گشت باعث بروز بیماریهای عفونی شدیدی در شهرستان می شد.

 ایشان افزودند : با حل مشکل فاضلاب بیمارستان با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 200 میلیون تومان که نزدیک به 6 کیلومتر آن حفاری شده و عملیات اجرایی طرح اتصال فاضلاب بیمارستان مرند به شبکه فاضلاب شهری در سه نقطه از شهر آغاز و در تلاشیم تا اول هفته دولت به صورت رسمی بیمار را پذیرش کنیم .

 کرمی در ادامه از حل مشکل بیش از 2300 نفر از سپرده گذاران در تعاونی فرهنگیان و شفامهر خبر داده و افزود : تاکنون بانک قرض الحسنه رسالت با صدور کارت های شتاب بیش از 11 میلیارد تومان به حساب سپرده گذاران واریز کرده و قابل پرداخت است .

 معاون استاندار در آخر ضمن تاکید بر حفظ بیت المال  از سوی مسئولین ادارات و نهاد های دولتی و تکریم ارباب رجوع و آغاز کلید زود راس انتخابات کاندیدا های ا حتمالی مجلس دهم در شهرستان مرند از کلیه مسئولین خواست تا از ورود به تبلیغات و یا استفاده از امکانات دولتی پر هیز کرده و در صورت گزارش و یا مشاهده برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

منبع: روابط عمومی فرمانداری مرند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.