تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 - 10:18
کد خبر : 18870

تحقق اقتصاد برون‌نگر در سایه تلاش صنعت‌گران/ ورود تکنولوژی به کشور با اجرای برجام

تحقق اقتصاد برون‌نگر در سایه تلاش صنعت‌گران/ ورود تکنولوژی به کشور با اجرای برجام

داراخبر: استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که اقتصاد برون‌نگر یکی از اصول اقتصاد مقاومتی است، گفت: این مهم به دست صنعت‌گران و تولیدکنندگان تحقق می‌یابد.

به گزارش داراخبر،دکتر اسماعیل جبارزاده در آیین افتتاح خط تولید گیربکس جی.اچ.کیو در شرکت چرخشگر تبریز، افزود: یکی از مصادیق اقتصاد مقاومتی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب راه نجات کشور و اقتصاد ایران است امروز در این شرکت تحقق یافته است.

وی با اشاره به این که طرح ایجاد این خط تولید از سال ۸۵ شروع شده بود که به دلایلی متوقف ماند، ادامه داد: این طرح بعد از برجام و موفقیت‌های دولت در عرصه‌های بین‌المللی، با همکاری شرکت رنو فرانسه و انتقال فناوری تولید آن به کشور تحقق یافت.

جبارزاده اظهار کرد: برخی افراد تصور می‌کردند بعد از برجام واردات کالا افزایش خواهد یافت ولی امروز شاهد ورود تکنولوژی و دانش فنی به کشور هستیم.

وی اضافه کرد: امروز با همت تلاشگران عرصه صنعت ایده‌ها و آرزوهای ملت ایران در حال تحقق است و روز به روز شاهد توسعه و بهبود اقتصاد کشور هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: اعلام می‌کنیم در آذربایجان شرقی به عنوان استان الگو از نظر اقتصاد مقاومتی همه مسوولان و مدیران حاضر در صحنه هستند تا وضعیت صنعت و تولید را ارتقا دهیم.

وی با تاکید بر به کارگیری نیروی انسانی تحصیل‌کرده و دارای مهارت فنی و توانمند در بخش صنعت و تولید، اظهار کرد: با تولید این محصول جدید علاوه بر اشتغال‌زایی در داخل این شرکت، ده‌ها شرکت قطعه‌ساز دیگر نیز در کنار آن خواهند بود.

جبارزاده افزود: هر پروژه و طرح توسعه‌ای که از سوی صنعت‌گران و تولیدکنندگان استان اجرا شود مورد حمایت استانداری بوده و نسبت به رفع موانع و تامین تسهیلات مورد نیاز آن اقدام خواهد شد.

وی اضافه کرد: علاقمندیم تا سهمیه ارزی آذربایجان شرقی را در بخش صنعت مورد استفاده قرار دهیم و در این راستا همت صنعت‌گران و تولیدکنندگان بسیار مهم است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.