تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 - 10:52
کد خبر : 6961

تقدیر رئیس شورای آذربایجان شرقی از سازمان پارکها

تقدیر رئیس شورای آذربایجان شرقی از سازمان پارکها

به گزارش دارا نیوز به  نقل از روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز، دکتر احتشام حاجی پور ظهر امروز در حاشیه بازدید از لاله های کاشته شده در تفرجگاه تاریخی ائل گلی در گفتگو با خبرنگار سازمان پارکها اظهار داشت: پارک ائل گلی یکی از داشته های مردم تبریز است و از همین

گلبه گزارش دارا نیوز به  نقل از روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز، دکتر احتشام حاجی پور ظهر امروز در حاشیه بازدید از لاله های کاشته شده در تفرجگاه تاریخی ائل گلی در گفتگو با خبرنگار سازمان پارکها اظهار داشت: پارک ائل گلی یکی از داشته های مردم تبریز است و از همین رو بنده نیز نسبت به این تفرجگاه تاریخی تعصب خاصی دارم .

وی با اظهار تشکر و قدردانی از مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز جهت مهیا کردن چنین فضا و جلوه بصری زیبایی در شهر تصریح کرد: این روند عمران و آبادی شهری در حوزه فضای سبز را خدمت همکاران محترم سازمان پارکها ، مهندس حسن زاده و سایر مجموعه شهرداری تبریز و شهروندان عزیز تبریک می گویم.

حاجی‌پور با تاکید بر اینکه گلکاری های زیبای انجام شده تبریز امروز در کشور بی همتاست، گفت: به راستی در مقابل این حجم از زیبایی من سخنی پیدا نمی کنم و فقط به کلمه فوق العاده بسنده کرده و از این اقدام تقدیم می کنم.
این عضو شورای شهر تبریز همچنین به تاثیر مثبت چنین اقداماتی در روحیه و آرامش شهروندان نیز اشاره کرده و گفت: بی تردید کاشت این گونه های زیبا و توجه به فضای سبز موجب بهداشت روانی، آرامش روحی، خاطره انگیزی، جذب توریست و آرامش مردم می شود.

وی گلکاری های اخیر انجام یافته در سطح شهر و کاشت لاله های ائل گلی را در آسایش و آرامش مردم مثمرثمر خوانده و تصریح کرد: از طریق صفایی که توسط گلهای لاله کاشته شده در ائل گلی به وجود آمده ، شهروندان با یکدیگر با مهر و محبت رفتار کرده و قطعا تنش روحی شهروندان کاهش یافته و بهداشت روانی بیشتر می شود.

دکتر حاجی‌پور در پایان با تاکید بر اینکه شورای شهر تبریز به طور قاطع و کامل حامی این چنین اقداماتی از سوی سازمان پارکها و فضای سبز است، افزود: تمام اعضای شورا حامی و پشتیبان این چنین اقدامات هستند و امیدواریم چنین رویدادها و فعالیت هایی در تمامی نقاط شهر ادامه یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.