تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آبان 1396 - 9:26
کد خبر : 23601

حمایت ویژه مالی برای حضور شرکت‌‌های دانش بنیان در نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی

حمایت ویژه مالی برای حضور شرکت‌‌های دانش بنیان در نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی

داراخبر،مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی از حمایت ویژه صندوق نوآوری و شکوفایی برای حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی خبر داد.

به گزارش داراخبر،علی جهانگیری در گفت‌‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: میزان حمایت‌های صندوق نوآوری وشکوفایی حدود ۷۰ درصد از هزینه تا سقف ۵۰ میلیون ریال است.

وی با اشاره به شرایط دریافت این حمایت خاطرنشان ساخت: جزئیات دقیق شرایط دریافت حمایت در پورتال توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی کشور قابل دسترسی است و متقاضیان برای استفاده از این تسهیلات می بایست در سامانه غزال آن صندوق ثبت نام کرده و با در دست داشتن اطلاعات نام کاربری و رمز عبور به پارک های علم وفناوری استان خود مراجعه و نسیت به تکمیل فرم مربوطه اقدام کنند.

وی ادامه داد: پس از طی مراحل مربوطه کد های تخفیف ۷۰ درصدی توسط پارک های علم وفناوری به متقاضیان ارائه می شود.

جهانگیری همچنین از تمدید مهلت ثبت نام در پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی خبر داد و گفت: فناوران تا دهم آبان ماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

گفتنی است پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدیRINOTEX 2017، ۲۰ تا ۲۴ آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس www.rinotex.ir مراجعه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.