تاریخ انتشار : دوشنبه 22 اسفند 1401 - 12:19
کد خبر : 31341

دشمن در حوادث اخیر اشتباه محاسباتی کرد

دشمن در حوادث اخیر اشتباه محاسباتی کرد

به گزارش داراخبر، سردار علی فدوی در مراسم بزرگداشت شهیدان باکری و شهدای عملیات‌های بدر و خیبر اظهار داشت: ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است و در این ۴۴ سال یکبار هم جبهه باطل نتوانسته طعم پیروزی بر جبهه حق را بکشد. وی ادامه داد: اینکه خیل عظیم دلدادگان جمهوری اسلامی به تکالیف

به گزارش داراخبر، سردار علی فدوی در مراسم بزرگداشت شهیدان باکری و شهدای عملیات‌های بدر و خیبر اظهار داشت: ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است و در این ۴۴ سال یکبار هم جبهه باطل نتوانسته طعم پیروزی بر جبهه حق را بکشد.

وی ادامه داد: اینکه خیل عظیم دلدادگان جمهوری اسلامی به تکالیف خودشان عمل کرده‌اند و خداوند نیز به وعده خود عمل کرد به ویژه در ده سال اول انقلاب که این تکلیف با سخت‌ترین کار دنیا یعنی جان دادن در راه تکلیف همراه شد.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: وقتی مردم و رزمندگان اینگونه پای کار هستند وعده خدا که حق است و تخلفی در آن نیست، محقق می‌شود. مسلم‌ترین چیزی که ما می‌توانیم محکم بگوییم این است که شهدا این تکلیف را تمام کردند و به خدا پیوستند.

وی ادامه داد: فقط خدا بر دلها آگاه است و خدا می‌داند در دلهای شهدا چه گذشت و چه معامله‌ای خدا با آنها انجام داد که هرکدام به گونه‌ای شهید شدند.

سردار فدوی با اشاره به اثر ماندگار شهدایی مانند شهید باکری ابراز داشت: شهدای ما هم خودشان الگو شدند و هم اتصال به شهدای کربلا پیدا کردند، شهدای کربلا هرسال جلوه ویژه‌ای پیدا می‌کنند و اتصال شهدای ما به شهدای کربلا به اینها جلوه ویژه‌ای داد وگرنه با گذشت این همه سال یاد آنها فراموش می‌شد.

وی در خصوص وصیت نامه شهدا عنوان کرد: بیش از ۱۰۰ هزار وصیت شهدا در بنیاد شهید وجود دارد که در همه آنها برای خدا کار کردن، پیروی از امام، اخلاص و بعد هم حجاب تاکید شده است.

این فرمانده سالهای دفاع مقدس تاکید کرد: در طول تاریخ به جز دوره پیامبر اسلام (ص) در هیچ دوره‌ای اینگونه دشمنان اسلام متحد نشده بودند که در این ۴۴ سال متحد شدند اما حتی یک پیروزی هم نتوانستند کسب کنند در حالیکه ابزار مادی و دنیوی در دست آنهاست اما نتیجه را خدا تعیین می‌کند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) تاکید داشتند که ما مامور به تکلیف هستیم نه نتیجه و به همین دلیل برخی فکر می‌کردند نتیجه مهم نیست در حالیکه نتیجه به قدری مهم است که خدا خود نتیجه را مشخص می‌کند.

سردار فدوی با بیان اینکه خدا هیچ تکلیفی را خارج از توان بنده تعیین نمی‌کند، گفت: ما همه تکالیف را می‌توانیم انجام دهیم و در این ۴۴ سال هم به همین دلیل توانسته‌ایم که به پیروزی برسیم وگرنه در همان سال اول انقلاب اسلامی دشمنان هرکاری که می‌توانستند انجام دادند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند.

وی با اشاره به نقشه دشمنان در حوادث اخیر کشور ابراز داشت: دشمن با استفاده از ابزاری به نام موبایل و رسانه می‌خواست این کشور را نابود کند و از آنجایی که سه سال تمام به دلیل کرونا فرزندان ما را از طریق تلفن همراه تحت کنترل قرار داشتند خیال می‌کردند که فرزندان ما به حرف آنها گوش خواهد داد و به همین دلیل با تمام توان پای کار آمدند اما اشتباه محاسباتی انجام داد.

جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه اگرچه ۴۰ سال است که شهیدان باکری شهید شدند، گفت: جسم این شهدا نیست اما اثرشان برقرار است؛ خیلی از جوانان در بزنگاه‌ها به یاد یک شهید می‌افتند و تصمیم درست را می‌گیرند. بعد از این همه خباثت و غوغای فضای مجازی، صبح ۲۲ بهمن خدا در دل بسیاری اثر کرد و شما عظمت راهپیمایی پیروزی انقلاب اسلامی را دیدید.

وی با تاکید بر اینکه همیشه جبهه حق پیروز است، ابراز داشت: جبهه حق بودن ما در خارج از مرزها هم مشخص شده زیرا ملتی بزرگ پای تکالیفی که خدا برای آنها قرار داده رفت و پیروز شد و این موضوع را باید فریب خوردگان هم بدانند، اگرچه ما به قله نرسیدیم و مشکلاتی مانند مشکلات اقتصادی داریم اما اگر پای کار برویم وعده خدا در حل این مشکلات هم محقق می‌شود.

سردار فدوی تصریح کرد: این عمل به تکلیف و تحقق وعده خدا بود که در ۳۰ سال گذشته دشمنان جرات شلیک یک فشنگ را به ما نداشته‌اند و در مسائل اقتصادی و جنگ نرم هم اگر همین راه را طی کنیم مشکلات حل می‌شود. ملت ما اصلی‌ترین عاملی که برای موفقیت در هر موضوعی نیاز است را در اختیار دارد و آن هم انسان است؛ انسان‌هایی که در زمینه‌ای می‌توانند موفق شوند.

وی ادامه داد: شهید باکری، شهید مدنی، شهید تجلایی و دیگر شهدا می‌توانند برای ما کاری انجام دهند و اگر چنین مراسمی برگزار می‌کنیم برای خودمان و شفاعت خودمان است وگرنه شهدا نیازی به ما ندارند.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: دعوای حق و باطل و دشمنی دشمنان تمامی ندارد مهم این است که ما در کدام طرف قرار داریم؛ خداوند یک نفر را هم برای به جهنم رفتن خلق نکرده است و وقتی آیات قرآن به این موضوع تاکید دارد ما باید تلاش کنیم به بهشت برویم در حالیکه در چند ماه اخیر برخی تاکید داشتند که ما با دستور آمریکا می‌خواهیم به جهنم برویم، آمریکایی که خیر هیچ کشور و ملتی را نمی‌خواهد.

وی تاکید کرد: حکم خدا در خصوص مساله‌ای مانند حجاب حکم قطعی است و برخی می‌خواهند با حکم صریح خدا مقابله کنند و حتی مدعی شدند که حجاب مربوط به اسلام نیست و جمهوری اسلامی آن را آورده است در حالیکه چندین آیه صریح درباره حجاب وجود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.