تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 - 15:10
کد خبر : 13109

ساخت هتل ۵ ستاره با تسهیلات شهرداری تبریز

ساخت هتل ۵ ستاره با تسهیلات شهرداری تبریز

به گزارش داراخبر: اکبر غمخوار که به همراه گروهی از سرمایه‌گذاران فعال در حوزه هتل‌سازی به تبریز سفر کرده بود، درباره حمایت‌های مسوولان این شهر از سرمایه‌گذاران  گفت: شهرداری این شهر علاوه‌بر اختصاص زمین به هتلسازان و سرمایه‌گذاران گردشگری با قیمت بسیار ارزان، عوارض‌های مربوط به شهرداری را تا سال ۲۰۱۸ حذف کرد. وی افزود: ما

به گزارش داراخبر: اکبر غمخوار که به همراه گروهی از سرمایه‌گذاران فعال در حوزه هتل‌سازی به تبریز سفر کرده بود، درباره حمایت‌های مسوولان این شهر از سرمایه‌گذاران  گفت: شهرداری این شهر علاوه‌بر اختصاص زمین به هتلسازان و سرمایه‌گذاران گردشگری با قیمت بسیار ارزان، عوارض‌های مربوط به شهرداری را تا سال ۲۰۱۸ حذف کرد.

وی افزود: ما فعلا برای ساخت هتل ۵ ستاره توافق کرده‌ایم، اما این تسهیلات شهرداری تبریز که به منظور آماده‌سازی پایتخت جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ اختصاص می‌یابد، شامل سرمایه‌گذاران ایرانی و خارجی می‌شود.

وزرای گردشگری عضو سازمان همکاری کشورهای اسلامی در اجلاس امسال «تبریز» را به عنوان شهر نمونه گردشگری در سال ۲۰۱۸ انتخاب کردند، رقبای این شهر تالینگ مالزی،‌ پالقا و سیلد بنگلادش، ماردین ترکیه و مدینه عربستان بودند که نمایندگان ۵۷ کشور عضو تبریز به خاطر قابلیت‌هایی که داشت، انتخاب کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.