تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1393 - 15:21
کد خبر : 5395

سپاه برای احیای دریاچه ارومیه مصمم است

سپاه برای احیای دریاچه ارومیه مصمم است

دارانیوز:نخبه مرندی گفت: سپاه از نخبگان حمایت میکند و هر طرحی که در احیای دریاچه ارومیه باشد اولویت خاص دارد که هم حمایت مادی میشود هم حمایت عملیاتی.

به گزارش دارانیوز:دریاچه ارومیه بیشتر وجهه تبلیغاتی برای دولت ها و نمایندگان پیدا کرده است تا با وعده هایی در دوره خود بتوانند خود را پیش مردم  خوب جلوه دهند،در حالی که باید کار عملیاتی صورت بگیرد.

بودجه ای که سالانه برای احیای دریاچه ارومیه تصویب می شود در کانال های اداری خرج شده و بیشترش خرج خبرسازی ها می شود تا به کارهای عملیاتی.

حسن اکبری لایق محقق جوان آذربایجانی و دانشمند بسییجی کشورمان که در طراحی و ساخت پهپادها فعال است با حمایت سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی و سپاه ناحیه مرند پهپادی برای احیای دریاچه ارومیه طراحی و ساخته است.

به دنبال این اتفاق گفت و گویی کوتاه با وی ترتیب دادیم که در ادامه تقدیم مخاطبان می گردد:

سپاه از پهپاد باروری ابرها حمایت میکند

این نخبه انقلابی در این گفت و گو با اشاره به اینکه احیای دریاچه ارومیه بعد تبلیغاتی برای دولتمردان پیدا کرده است، اظهار کرد: به خاطر همین موضوع نیاز به این است ارگانی بتواند به جد وارد عمل شود تا بیش از این آسیبی به دریاچه ارومیه وارد نشود.

وی ادامه داد: در هر جایی از کشور که کم کاری مشاهده شود سپاه وارد عمل می شود تا آن کم کاری را جبران کند و از عوارض اجتماعی و محیط زیستی و ملی آن جلوگیری کند.

اکبری افزود: سپاه از نخبگان حمایت میکند و هر طرحی که در احیای دریاچه ارومیه باشد اولویت خاص دارد که هم حمایت مادی میشود هم حمایت عملیاتی؛ پهپاد باروری ابرها با هزینه خیلی پایین تر می تواند به احیای دریاچه ارومیه منجر شود که در نزدیکی فصل بارش و بهار بهترین فرصت استفاده از این پهپاد است و البته این در حالی است که مسولین دیگر سرگرم برگزاری کنگره ها و مراسمات تشریفاتی می باشند و دریاچه ارومیه روز به روز به نابودی نزدیک می شود.

نخبه جهانی گفت: آمار غلط مسولین در مورد دریاچه ارومیه برای همگان آشکار شده است و مردم دیگر اعتمادی به برنامه های اجرایی دولت در احیای دریاچه ارومیه ندارند لذا بر این اساس سپاه وظیفه خود می داند وارد عمل شده و دریاچه ارومیه که سرمایه ملی است را نجات دهد.

هزینه احیای دریاچه ارومیه با پهپاد باروری ابرها

اکبری لایق گفت: بودجه هایی که دولت برای احیای دریاچه ارومیه تخصیص می دهد بیشتر شبیه به ساخت چند استخر بزرگ در ارومیه است تا به احیای دریاچه ارومیه، ولی با بودجه پایین تر از بودجه دولت و با حمایت از طرح های نخبگان می توان دریاچه ارومیه را احیا کرد.

وی ادامه داد: هزینه احیای دریاچه ارومیه با پهپاد باروی ابرها در سال ۹۴ مبلغی حدود ۵۰۰میلیون می شود که ۱۰۰% موثرتر از برنامه های دولت است و سپاه عاشورای استان اذربایجان شرقی و سپاه ناحیه مرند مصمم در عملیاتی کردن این پروژه در احیای دریاچه هستند.

نخبگان با حمایت سپاه به کمک دریاچه ارومیه می روند

نخبه مرندی با بیان اینکه بند های حمایتی سپاه از نخبگان افزایش یافته و هر نخبه ای از هر قشری می تواند مورد حمایت سپاه قرار گیرد، عنوان کرد: سپاه برای طرح هایی که برای احیای دریاچه ارمیه کمک کند بصورت نامحدود کمک می کند که در سال ۹۴ شاهد عملیاتی شدن همه طرح های سپاه در احیای دریاچه ارومیه می شویم.

وی با انتقاد از بودجه های تخصیص داده شده دولت برای احیای نگین فیروزه آذربایجان گفت: اگر دولت بودجه های خود را صرف استخر سازی در ارومیه بکند بیشتر کارایی دارد،چون تابستان نزدیک است و سفرهای استانی زیاد می شود،با این بودجه ها بیایند در کنار دریاچه ارومیه استخر بزنند هم کسب در آمدی برای کمبود بودجه شود هم مردم تفریحی بکنند هم روش خوبی برای تبلیغات است!

آقای قاضی پور! بجای مصاحبه ها پیگیر پول ارومیه در جیب آنهایی باش که کنگره های تشریفاتی با پول ارومیه برگزار میکنند

نماینده محترم ارومیه جناب قاضی پور در مصاحبه های خود از اقدامات برای احیای دریاچه ارومیه گلایه مند هستند و حق دارند ولی بهترین راه این است پیگیر پول ارومیه در جیب آنهایی باشد که شعار تبلیغاتی راه انداخته اند نه کس دیگری.

مرندی ها برای قاضی پور پهپاد می دهند تا پیگیر پول ارومیه باشند، آبادانی مرند با بودجه خود شهرستان بوده و به همت همه مسولین و مردم  مرند صورت گرفته است و هیچ کسی نمی تواند ادعایی کند ریالی از بودجه ارومیه در مرند خرج شده است.

با پول ارومیه کنگره برگزار میکنند و بسیار زیبا نشان می دهند، گویا میخواهند همه کارها را تعطیل کنند و به ارومیه رسیدگی کنند،پشت تریبون حرفا دل چسب تر است در میدان عمل اما مردی نیست!

من به عنوان مخترع مرندی پهپادی را برای احیای دریاچه ارومیه ساخته ام تا بدانند از جیبمان هم میدهیم تا دریاچه ارومیه را نجات دهید اگر مرد عمل هستید بسم الله. (آناج)

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همشهری دلسوز مرندی سه شنبه , 12 اسفند 1393 - 19:47

افرین به این جواب دندان شکن نخبه وافتخار مرند چه خوب رسانه ها این مصاحبه را منعکس کنند