تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 خرداد 1394 - 12:07
کد خبر : 8293

ضوابط و نحوه فعالیت صنوف در ماه مبارک رمضان اعلام شد

ضوابط و نحوه فعالیت صنوف در ماه مبارک رمضان اعلام شد

به گزارش دارانیوز :در این اطلاعیه آمده است؛ ۱-کلیه غذاخوری‌ها، ساندویچی‌ها و سایر مراکز ارائه سرویس غذایی از زمان سحر تا افطار تعطیل و مجاز به ارائه سرویس به مشتریان نخواهند بود که موضوع جهت ابلاغ به صنوف فوق به اتحادیه‌های ذیربط و مجمع امور صنفی ابلاغ گردیده است. ۲-غذاخوری‌ها جهت آماده کردن افطاری اجازه

۳۰۴۴۹t.jpgبه گزارش دارانیوز :در این اطلاعیه آمده است؛
۱-کلیه غذاخوری‌ها، ساندویچی‌ها و سایر مراکز ارائه سرویس غذایی از زمان سحر تا افطار تعطیل و مجاز به ارائه سرویس به مشتریان نخواهند بود که موضوع جهت ابلاغ به صنوف فوق به اتحادیه‌های ذیربط و مجمع امور صنفی ابلاغ گردیده است.
۲-غذاخوری‌ها جهت آماده کردن افطاری اجازه دارند نیم ساعت قبل از افطار مغازه خود را باز کرده ولی تا زمان افطار حق پذیرش مشتری را نخواهند داشت.
۳-سوپرمارکت‌ها، ساندویچی‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها مجاز هستند غذاهای سرد از قبیل کالباس، سوسیس و …را به صورت کیلوئی و بسته بندی شده (نه به صورت ساندویچی و آماده مصرف) عرضه نمایند.
۴-هیچ واحد صنفی اغذیه‌فروشی و چلوکبابی، بدون اخذ مجوز از پلیس نظارت بر اماکن عمومی اجازه فعالیت در ماه مبارک رمضان تا زمان افطار را ندارند.
۵-جهت ارائه سرویس غذا به مسافران به کلیه مسافرخانه‌ها و هتل‌هایی که دارای سالن غذاخوری می‌باشند با رعایت شئونات اسلامی و استتار لازم و حفظ حرمت ماه رمضان اجازه فعالیت صادر شده است.
۶-به تعدادی از غذاخوری‌های مستقر در ترمینال و پایانه‌های استان، راه‌آهن و فرودگاه با رعایت ضوابط و مقررات اماکن عمومی و حفظ شئونات اسلامی مجوز فعالیت صادر شده تا نسبت به ارائه سرویس غذایی به مسافران اقدام نمایند.
۷- جهت کنترل و نظارت هرچه بیشتر بر ضوابط اعلامی مراتب طی نامه‌ای به فرمانده انتظامی تبریز ابلاغ شد.
۸- قهوه‌خانه‌ها از زمان سحر تا افطار تعطیل بوده و بعد از افطار در شب‌های عادی تا ساعت .۰۲۰۰٫ و در شب‌های احیاء تا ساعت .۲۴۰۰٫ اجازه فعالیت دارند.
۹-اعضای تحت پوشش اتحادیه قنادان (بستنی‌فروشی‌ها، آبمیوه‌فروشی‌ها، کافه تریا) از زمان سحر تا افطار تعطیل و مجاز به فعالیت نبوده وصرفا بعد از افطار تا ساعت ۰۱۰۰ بامداد مجاز به فعالیت می‌باشند.
۱۰- در صورت مشاهده تخلف از ضوابط فوق اداره نظارت بر اماکن عمومی نسبت به تعطیلی واحد صنفی متخلف اقدام خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.