تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اسفند 1400 - 7:55
کد خبر : 30243

طرح پایداری امنیت اجتماعی در شهرستان مرند اجرا شد

طرح پایداری امنیت اجتماعی در شهرستان مرند اجرا شد

به گزارش داراخبر،معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند به اتفاق سرهنگ حسینی رئیس پلیس اجتماعی شهرستان از اماکن عمومی و پاساژ‌های شهرستان در راستای طرح پایداری امنیت اجتماعی بازدید کردند. ابدالی در این بازدید گفت: اجرای طرح پایدار امنیت اجتماعی همه روزه بخصوص تا اتمام تعطیلات نوروزی بطور مداوم ادامه خواهد یافت. وی افزود:

به گزارش داراخبر،معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند به اتفاق سرهنگ حسینی رئیس پلیس اجتماعی شهرستان از اماکن عمومی و پاساژ‌های شهرستان در راستای طرح پایداری امنیت اجتماعی بازدید کردند.

ابدالی در این بازدید گفت: اجرای طرح پایدار امنیت اجتماعی همه روزه بخصوص تا اتمام تعطیلات نوروزی بطور مداوم ادامه خواهد یافت.

وی افزود: پایداری امنیت اجتماعی همکاری کلیه شهروندان در صنوف مختلف را می‌طلبد؛ نیروی انتظامی و دستگاه قضا بدون همکاری شهروندان نمی‌تواند در هیچ طرحی موفق شود.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرند ادامه داد: پلیس و دستگاه قضا در شهرستان مرند در مرحله اول از فرصت طلبان و افراد متخلف و برهم زنندگان امنیت می‌خواهد دست از این کار‌ها بکشند؛ در غیر این صورت پلیس و دستگاه قضا در مقابله با برهم زنندگان امنیت اجتماعی به جد برخورد خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.