تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1393 - 22:56
کد خبر : 5280

متاسفانه رهبر معظم انقلاب از وضعیت عملکردفرهنگی دولتها گله مندند

متاسفانه رهبر معظم انقلاب از وضعیت عملکردفرهنگی دولتها گله مندند

دارانیوز-حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده امام جمعه مرند:متاسفانه رهبری معظم و دلسوزان مردم و کشور از عملکرد فرهنگی و تربیتی دولت ها و مسئولین مربوطه گله مندهستند و رشد تخلفات اجتماعی، اداری و خانوادگی دلیل غفلت و کوتاهی مسئولین امر فرهنگ و تربیت دینی است.

به گزارش دارانیوز:خطیب خطبه های نماز جمعه مرند ضمن تسلیت فرا رسیدن فاطمیه اول، شهادت اولین شهید مکتب ولایت، حضرت صدیقه کبری، زهرای اطهر (س) را به همه ارادتمندان، پیامبر اکرم (ص) به ویژه امام عصر (عج) و مقام معظم رهبری برخی از اهم موضوعات کشور و منطقه را تشریح کرد.

حجت الاسلام علی نعمت زاده گفت: ۸ اسفند که مصادف است با روز امور تربیتی و تربیت اسلامی و یاد شهیدان رجایی و باهنر مردان علم و عمل را گرامی می داریم.

امام جمعه محترم شهرستان مرند در رابطه با فرهنگ تربیت اسلامی اظهار کرد: قطعا فرهنگ و تربیت اسلامی با شعار، بخش نامه و پخش کلیپ و این جور اقدامات ممکن نیست بلکه عمل و برنامه لازم دارد و ما میدانیم که انبیا(ع) برای هدایت و تربیت بشر آمده بودند اما آیا خانواده های ما، آموزش پرورش ما، دانشگاه های ما، مراکز فرهنگی ما و… توانسته ایم در مسیری که این انبیاء برای بشر نشان داده اند حرکت کنیم؟

وی تصریح کرد: متاسفانه رهبری معظم و دلسوزان مردم و کشور از عملکرد فرهنگی و تربیتی دولت ها و مسئولین مربوطه گله مندهستند و رشد تخلفات اجتماعی، اداری و خانوادگی دلیل غفلت و کوتاهی مسئولین امر فرهنگ و تربیت دینی است.

امام جمعه مرندبا اشاره به روند مذاکرات هسته ای گفت: پایان دور جدید مذاکرات هسته ای ژنو و اظهارات بی مسئولانه و متکبرانه و زیادی خواهانه مسئولین دولت آمریکا گویای این است که آمریکائیها با زیاده خواهی مانع توافق برد برد و رعایت حقوق مسلم مردم ایران هستند یعنی عملا عامل شکست مذاکرات خواهند شد چراکه طبق توافق ۳ آذر ۹۲ ایران با ۱+۵ قرار بود هیچ تحریم جدید از طرف شورای امنیت سازمان ملل و اتحادیه اروپا و دولت آمریکا علیه فعالیت های هسته ای و ملت ایران وضع نشود و طرفین با ایفای نقش مثبت و حسن نیت به توافق کامل کمک کنند که با دوباره تایید سازمان بین المللی انرژی هسته ای و خود وزارت خارجه آمریکا ایران بیش از توافق همکاری کرده ولی همه آنها به ویژه دولت آمریکا در جهت عکس توافق عمل کرده اند.

نعمت زاده خاطر نشان کرد: قطعا ملت ایران دست بسته نیست و از روی ناچاری هم تن به مذاکره نداده است بلکه اتمام حجت بود که جهانیان بدانند دولت های غربی به ویژه آمریکا عامل ناامنی و تشنج در جهان و منطقه خاورمیانه است و ایران از استوانه های ثبات منطقه و صلح جهانی است.

خطیب خطبه های نماز جمعه مرند به رزمایش سپاه پاسداران اشاره نمود و گفت: نهمین رزمایش  بزرگ پیامبر اعظم سپاه پاسدارن در تنگه هرمز و خلیج فارس و کنار آبهای آزاد با انواع سلاح های آبی – خاکی و هوایی که مقابل چشم دشمنان در حال انجام است دلیل آمادگی ایران برای هر وضعیت است.

وی ادامه داد: آمریکائیها می دانند امروز بیش از هر زمان دیگر حلقوم دولت آمریکا و هم پیمانانش در چنگال قدرتمند جمهوری اسلامی قرار گرفته و کوچکترین تعرض به ایران به بهای بسیار سنگین برای آمریکا و دوستانش تمام خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.