تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تیر 1394 - 22:00
کد خبر : 9356

مدعیان راستگویی ازچه چیزی هراس داشتند؟

مدعیان راستگویی ازچه چیزی هراس داشتند؟

به گزارش دارانیوز،معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی روزهای اخیر به شهرستان مرند سفر کرده و از برخی واحدهای تولیدی از جمله خاک چینی بازدید کرده است. در این سفر حسینی مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی و برخی مسئولین دیگر نیز حضور داشته است. تقی کرمی فرماندار

۴۱۳-۳۰۰x230به گزارش دارانیوز،معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی روزهای اخیر به شهرستان مرند سفر کرده و از برخی واحدهای تولیدی از جمله خاک چینی بازدید کرده است.

در این سفر حسینی مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی و برخی مسئولین دیگر نیز حضور داشته است.

تقی کرمی فرماندار مرند نیز همراه با این گروه در بازدید ها و جلسات شرکت کرده و برخی مشکلات شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

حال سخن این است که شهرستان مرند با چندین پایگاه خبری و تحلیلی و خبرنگاران فعال که گاها در سطح استان و کشور نیز به انتشار اخبار می پردازند دز این سفر بی اطلاع بوده و هیچ گونه دعوت به همراهی یا برگزاری نشست خبری صورت نگرفته است.

حقیقت این است که انتشار فقط چند عکس از حضور معاون یک وزیر در شهرستان مرند کافی نیست بلکه مردم شهرستان بالاخص اقشار تحصیلکرده و فرهنیگان و جوانان انتظار دارند تا از جزئیات چنین سفرهایی نیز مطلع شوند.

حضور رسانه ها در چنین سفرهایی و گفتگو و مصاحبه با مسئولین و میهمانان علاوه بر اینکه وضعیت پویایی شهرستان و گستردگی رسانه در این منطقه را نشان خواهد داد بلکه موجب کشف جزئیات و در نهایت به نفع شهرستان تمام خواهد شد.

حال چرا مسئولین رده بالا بالاخص فرماندار محترم و روابط عمومی فرمانداری برای حضور خبرنگاران تدبیر نکرده اند سوالی است که مطرح است.

سفر یک مسئول رده بالا به شهرستان مرند در سکوت خبری آنهم با وجود چندین پایگاه خبری و دفتر روزنامه نقطه منفی به آنهایی است که ادعای تعامل با رسانه ها و اطلاع رسانی امور برای مردم را دارند.(راه دانا)

دارا نیوز:نمی دانیم مسئولان ارشد شهرستان مرند از چه چیزی هراس داشتند که حاضر نشدند رسانه ها رابرای این سفر که از قضا وضعیت بغرنج تبریز کف واخراج نماینده کارگران تبریز کف همزمان شده بود دعوت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.