تاریخ انتشار : دوشنبه 28 دی 1394 - 23:31
کد خبر : 13307

مشاور مطبوعاتی فرماندار ویژه شهرستان مرند استعفا کرد

مشاور مطبوعاتی فرماندار ویژه شهرستان مرند استعفا کرد

به گزارش داراخبر،در فاصله چند روز مانده به موفقیت دولت تدبیر و امید در عرصه دیپلماسی ، مهرداد طهمورثی مشاور مطبوعاتی تقی کرمی پس از همراهی ۱۵ ماهه معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند  از سمت خود استعفا کرد. براساس این گزارش متن استعفای مهرداد طهمورثی فعال مطبوعاتی بدین شرح می باشد : معاونت محترم استاندار

به گزارش داراخبر،در فاصله چند روز مانده به موفقیت دولت تدبیر و امید در عرصه دیپلماسی ، مهرداد طهمورثی مشاور مطبوعاتی تقی کرمی پس از همراهی ۱۵ ماهه معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند  از سمت خود استعفا کرد.

براساس این گزارش متن استعفای مهرداد طهمورثی فعال مطبوعاتی بدین شرح می باشد :

معاونت محترم استاندار و فرماندار خدوم و زحمت کش شهرستان تاریخی و فرهنگی مرند

با سلام و دعای خیر

بر خود می بالم که مدتی هرچند کوتاه در کسوت مشاور مطبوعاتی و رسانه ای یکی از کارگزاران بی منت دولت تدبیر و امید بودم .

جناب آقای کرمی از زمانی که جنابعالی با اعتماد به اینجانب ، بنده را به عنوان مشاور مطبوعاتی و رسانه ای فرمانداری ویژه شهرستان مرند انتخاب نمودید سعی نمودم در حد وسع و توان خویش نه در شان دولت تدبیر و امید گامهایی بردارم . و در این مسیر از کمکهای بی دریغ مسئولان روابط عمومی های ادارات شهرستان بخصوص روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان و کلیه اصحاب رسانه شهرستان مرند چه در زمینه رسانه های نوشتاری و چه رسانه های مجازی بهره بردم . که لازم است در اینجا بدون ذکر نامی از تمامی دوستان رسانه ای که با سلایق و دیدگاههای مختلف با انتقادات و راهنمایی ها و تشویقات خود بنده را همراهی کردند سپاسگذاری نمایم .

رسانه ها به عنوان چشم و زبان جامعه رسالت سنگینی را به عهده دارند و به عنوان سربازان بی منت و عاشقان خدمت در هر شرایطی به کار خود ادامه داده و می دهند .شهادت میدهم که اکثریت قاطع فعالان رسانه ای با هر گرایش و سلیقه ای هدفی جز اطلاع رسانی ، توسعه و پیشرفت شهرستان و منطقه و اعتلای نام نظام مقدس جمهوری اسلامی ندارند . شهرستان مرند به خود میبالد که نشریات وزینی چاپ و در این شهرستان منتشر شده است با گسترش رسانه های مجازی ، دوستان رسانه ای با تولید اخبار و محتوای جالب توانسته اند یک سرو گردن از رسانه های هم سطح و شاید هم فراتر از آنها خودنمایی کنند . ولی متاسفانه تاکنون حمایت خاصی از این عزیزان به عمل نیامده است . و این دور از انصاف و جوانمردیست که دغدغه جنابعالی را در ساماندهی امور فعالین رسانه ای و پیگیریهای مجدانه جنابعالی مبنی بر تهیه مسکن خبرنگاران و… را نادیده بگیریم .

جناب آقای فرماندار . هر چند بنده در زما نهایی فعالیت خود را محدود کرده ام ولی افتخار بنده این است که خود را خبرنگار میدانم و ارزش و اعتبار اجتماعی خویش را مدیون این نام مقدس میدانم .

متاسفانه مدتیست که بدلیل مشغله های شخصی نتوانسته ام در کسوت مشاور رسانه ای فرمانداری ویژه شهرستان مرند انجام وظیفه نمایم .لذا استعفای خود را تقدیم و استدعا دارم با استعفای اینجانب موافقت فرمایید . با تقدیم احترام مهرداد طهمورثی

گفتنی است ، مهرداد طهمورثی بعنوان یکی از خبرنگاران با سابقه منطقه از سال ۷۶ فعالیت رسانه ای حود را آغاز و در طول مدت فعالیت خود بعنوان خبرنگار و سرپرست با نشریات محلی استان و سراسری همکاری داشته است و هم اکنون نیز مدیر سایت تحلیلی خبری صد تیتر است که مهرماه سال گذشته تقی کرمی فرماندار ویژه شهرستان مرند در راستای افزایش ارتباط با رسانه ها طی حکمی وی  را بعنوان مشاور رسانه ای خود منصوب کرده بود .

از طرف تحریریه پایگاه اطلاع رسانی داراخبر بر خود وظیفه می دانیم که از زحمات، خدمات و تلاش های بی‌دریغ ، خالصانه و صادقانه جناب آقای مهرداد طهمورثی فعال برجسته و پیشکسوت عرصه رسانه در طول زمان تصدی پست مشاور معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند تقدیر و تشکر نماییم و برایشان در طول مراحل زندگی موفقیت و سربلندی را از درگاه خداوند منان مسالت می نماییم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.