تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 - 14:17
کد خبر : 28045

منطقه آذربایجان شرقی در هشت ماه سالجاری رتبه دوم مصرف سی ان جی در کشور را رقم زده است

منطقه آذربایجان شرقی در هشت ماه سالجاری رتبه دوم مصرف سی ان جی در کشور را رقم زده است

علی روح اللهی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی با اعلام رشد مصرف بیش از ۹ درصد سی ان جی در بخش حمل و نقل استان گفت: این منطقه در هشت ماه سال جاری رتبه دوم مصرف گاز طبیعی در کشور را به خود اختصاص داده است. علی روح اللهی مدیرشرکت

علی روح اللهی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی با اعلام رشد مصرف بیش از ۹ درصد سی ان جی در بخش حمل

و نقل استان گفت: این منطقه در هشت ماه سال جاری رتبه دوم مصرف گاز طبیعی در کشور را به خود اختصاص داده است.

علی روح اللهی مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی با اعلام رشد مصرف بیش از ۹ درصد سی ان جی در بخش حمل و نقل استان گفت: این منطقه در هشت ماه سال جاری رتبه دوم مصرف گاز طبیعی در کشور را به خود اختصاص داده است.
 علی روح اللهی مدیر منطقه با ارائه گزارشی از میزان مصرف سوخت گاز طبیعی در بخش حمل و نقل استان در ۸ ماه سال جاری گفت: رشد بیش از ۹ درصدی مصرف سی ان جی در بخش حمل و نقل نشان از اقبال مصرف کنندگان به استفاده از گاز طبیعی بعنوان سوخت پاک و ارزان قیمت دارد , بطوریکه منطقه آذربایجان شرقی با مصرف نزدیک به ۴۷۰ میلیون مترمکعب سی ان جی در بازه زمانی مذکور بعد از منطقه تهران رتبه دوم مصرف این فرآورده را به خود اختصاص داده است.
 مدیر منطقه آذربایجان شرقیبا تأکید بر مزایای استفاده از گازطبیعی به جای سوخت های فسیلی افزود، با توجه به منابع عظیم این فرآورده در کشور و صرفه جویی در هزینه های ذخیره سازی،تأمین و توزیع بنزین موتور توجه به توسعه صنعت سی ان جی به ویژه در بخش حمل و نقل ضروری می باشد. از اینرو مدیریت و مسئولین منطقه آذربایجان شرقی آماده همکاری با بخش خصوصی جهت رشد و توسعه هرچه بیشتر این صنعت در سطح استان می باشند.
 علی روح اللهی خاطر نشان کرد در راستای دستیابی به اهداف تعیین شده و چشم انداز شرکت جهت بهره مندی از منابع گاز طبیعی و خدمت رسانی مطلوب به آحاد جامعه تاکنون ۱۷۲ باب جایگاه عرضه سوخت سی ان جی در استان احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته  و همزمان همین تعداد جایگاه سوخت مایع نیز در تأمین سوخت مورد نیاز شهروندان فعال می باشند.
وی با یاد آوری استمرار اجرای طرح تبدیل رایگان خودروهای عمومی باری و مسافری اظهار داشت با اجرای طرح مذکور در سال ۹۹ از آغاز اجرای این طرح تا کنون ۵۷۶۷ خودرو در آذربایجان شرقی  جهت تبدیل سی ان جی در سایت GCR.niopdc.ir ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۳۵۶۳ دستگاه خودروی عمومی باری و مسافری به طور رایگان گاز سوز شده و مابقی در نوبت تبدیل قرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.