تاریخ انتشار : شنبه 1 شهریور 1393 - 14:53
کد خبر : 1517

نارضایتی شهروندان از سازمان نظام مهندسی ساختمان

نارضایتی شهروندان از سازمان نظام مهندسی ساختمان

به گزارش دارانیوز:سعید محدث با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: اکثر مراجعان به سازمان نظام مهندسی ساختمان از وضعیت حاکم بر این سازمان گله‌مند هستند. وی تصریح کرد: طولانی شدن زمان بررسی طرح‌ها و نقشه‌های ساختمانی از جمله موارد نارضایتی شهروندان از این سازمان، در مراجعات و دیدارهای مردمی است. محدث با اشاره به طولانی

mohaddes (2)به گزارش دارانیوز:سعید محدث با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: اکثر مراجعان به سازمان نظام مهندسی ساختمان از وضعیت حاکم بر این سازمان گله‌مند هستند.

وی تصریح کرد: طولانی شدن زمان بررسی طرح‌ها و نقشه‌های ساختمانی از جمله موارد نارضایتی شهروندان از این سازمان، در مراجعات و دیدارهای مردمی است.

محدث با اشاره به طولانی بودن فصل سرما در تبریز و محدودیت فصل فعالیت‌های عمرانی گفت: با توجه به رکود ساخت‌و ساز و همچنین مدت زمان محدود فصل عمرانی در شهر تبریز، باید حداکثر تلاش و کوشش و سرعت‌عمل برای صدور مجوز‌های لازم صورت گیرد.

محدث ادامه داد: سازمان نظام مهندسی، به عنوان بازوی علمی در اجرای پروژه های عمرانی شخصی مطرح است و  نباید با سستی و سهل‌انگاری موجب دلسردی شهروندان در ایجاد و توسعه ساخت‌و‌سازها شود.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.