تاریخ انتشار : دوشنبه 9 تیر 1393 - 21:38
کد خبر : 655

نشست بررسی شرایط معافیت مالیاتی در منطقه آزاد ارس برگزار شد

نشست بررسی شرایط معافیت مالیاتی در منطقه آزاد ارس برگزار شد

به گزارش دارانیوز: به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، معاون مالياتي مدير كل مالیاتی استان آذربایجان شرقی در این نشست اظهار داشت: فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران منطقه آزاد ارس برای بهره مندی از معافیت مالیاتی ملزم به ارایه اظهارنامه مالیاتی هستند. تيمور پورقاسمي در جمع اصناف و

4564به گزارش دارانیوز: به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، معاون مالياتي مدير كل مالیاتی استان آذربایجان شرقی در این نشست اظهار داشت: فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران منطقه آزاد ارس برای بهره مندی از معافیت مالیاتی ملزم به ارایه اظهارنامه مالیاتی هستند.

تيمور پورقاسمي در جمع اصناف و سرمایه گذاران منطقه آزاد ارس گفت: فعالان اقتصادی منطقه آزاد ارس با توجه به معافیت پیش بینی شده 20 ساله مالیاتی در مناطق آزاد برای بهره مندی از معافیت مالیاتی می توانند با تکمیل فرم های اظهار نامه مالیاتی از مزایای این قانون بهره مند شوند.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس خواستار همکاری فعالین اقتصادی ارس با اداره کل امور مالیاتی استان شد و گفت: مالیات در مناطق آزاد معنی ندارد و مهمترین شرط بهره مندی از این مزیت که در سرزمین اصلی وجود ندارد ارایه اظهارنامه مالیاتی است.

علیار راستگو با اشاره به گلایه تولیدکنندگان از تخصیص مالیات بر ارزش افزوده بر کالاها و مواد اولیه وارداتی به منطقه آزاد ارس گفت: برای رفع این مشکل که مغایر با روح قوانین مناطق آزاد و تسهیلات پیش بینی شده در قوانین است و موجب افزایش قیمت تمام شده کالاهای تولید و تجاری می شود، مکاتبات لازم را با وزارت خانه مربوطه و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور انجام شده است.

راستگو افزود: این نشست توجیهی در پی مشکلات بوجود آمده برای پرونده مالیاتی برخی از سرمایه گذاران و تولیدکنندگانی که به جهت عدم ارایه اظهارنامه مالیاتی ملزم به پرداخت مالیات شده بودند برگزار و فعالان اقتصادی با نحوه بهره مندی از معافیت مالیاتی آشنا شدند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.