تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1393 - 8:33
کد خبر : 4254

نوسازی و به‌روز کردن تکنولوژی از راهکارهایی برای رفع مشکلات امنیت بهداشتی مردم درنیروگاه تبریز

نوسازی و به‌روز کردن تکنولوژی  از راهکارهایی برای رفع مشکلات امنیت بهداشتی مردم درنیروگاه تبریز

به گزارش دارانیو:رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی در ادامه استفاده از فیلتر در سیستم نیروگاه و همچنین نوسازی و به‌روز کردن تکنولوژی این مجموعه را از راهکارهای پیش رو برای رفع مشکلات ناشی از فعالیت این واحد خدماتی عنوان کرد. نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: متاسفانه فعالیت‌های نیروگاه تبریز امنیت بهداشتی شهروندان

سیدبه گزارش دارانیو:رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی در ادامه استفاده از فیلتر در سیستم نیروگاه و همچنین نوسازی و به‌روز کردن تکنولوژی این مجموعه را از راهکارهای پیش رو برای رفع مشکلات ناشی از فعالیت این واحد خدماتی عنوان کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: متاسفانه فعالیت‌های نیروگاه تبریز امنیت بهداشتی شهروندان و به خصوص ساکنان مناطقی مانند “کجوار” را به خطر انداخته است.

میرهادی قره‌ سید رومیانی اظهار داشت: مردم و ساکنان اطراف این واحد نیروگاهی که با گسترش مناطق شهری تبریز در واقع بخشی از تبریز شده و در دل این کلانشهر جا گرفته، از فعالیت‌های آن و تصاعد مواد مضر ناشی از آن در عذاب بوده و از بیماری‌های ریوی و … رنج می‌برند.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر نداشتن توجیه اقتصادی موضوع جابه‌جایی این واحد اظهار کرد: اولویت اساسی و اصلی در هر فعالیت اقتصادی، تولیدی و حتی خدماتی سالم، بهداشت مردم است و نظام ما نیز به دنبال فراهم آوردن سلامت جسمانی و روانی اشخاص بوده و است.

قره‌سید در عین حال تاکید کرد: اگر هم موضوع انتقال نیروگاه منتفی باشد باید وزارتخانه‌های مربوطه از جمله بهداشت و نیرو وارد گود شده و با فراهم آوردن امکانات و تخصیص اعتبارات لازم، سلامت و امنیت بهداشتی ساکنان و کسانی که تحت تاثیر فعالیت این واحد هستند را تامین کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.