تاریخ انتشار : دوشنبه 21 دی 1394 - 21:06
کد خبر : 13081

نگاه از بالا به شرکت های فناور نداریم

نگاه از بالا به شرکت های فناور نداریم

به گزارش داراخبر: علی جهانگیری در نشست تخصصی تعیین محور فعالیت کانون های  توسعه فناوری این منطقه اظهار کرد: ما تلاش می کنیم تا با رویکرد حمایتی و هدایتی در کنار شرکت های دانش بنیان و شرکت های فناور باشیم . وی با تاکید بر ضرورت فعال کردن کانون ها در منطقه ویژه علم و

به گزارش داراخبر: علی جهانگیری در نشست تخصصی تعیین محور فعالیت کانون های  توسعه فناوری این منطقه اظهار کرد: ما تلاش می کنیم تا با رویکرد حمایتی و هدایتی در کنار شرکت های دانش بنیان و شرکت های فناور باشیم .

وی با تاکید بر ضرورت فعال کردن کانون ها در منطقه ویژه علم و فناوری گفت: کانون ها گستره جغرافیایی هستند که می توانند محل استقرار شرکت ها و موسسات فعال در حوزه علم و فناوری باشند.

نماینده تام الاختیار استاندار آذربایجان شرقی در حوزه فناوری،  هم افزایی و کاهش هزینه ها را از جمله مزایای این کانون ها برای شرکت های فعال در این مجموعه ها برشمرد و خاطر نشان کرد: تشکیل خوشه کفش نمونه بارزی از موفقیت فعالان این عرصه در ایجاد ارتباط سیستماتیک و منظم با یکدیگر است.
جهانگیری گفت: در حال حاضر ما شاهد هستیم که بعد از تشکیل خوشه کفش تحولات اساسی در این بخش به وقوع پیوسته است و این مهم می تواند الگوی موفقی برای دیگر بخش ها باشد.

مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی، اظهار کرد: فراموش نکنیم که ما در صدد ایجاد ساختارهای جدید نیستیم بلکه تلاش می کنیم تا از توانمندی های استان به نحو شایسته ای در جهت تولید ثروت از علم قدم برداریم و اگر در برهه ای احساس کردیم که نیاز به کانون جدید است و این پتانسیل در استان وجود دارد بدون شک این موضوع نیز در برنامه کاری ما قرار خواهد
گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.