تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1393 - 21:00
کد خبر : 5657

امام جمعه مرند:همیاری و همراهی شورای اسلامی شهر و شهرداری مرندتاکنون ستودنی است

امام جمعه مرند:همیاری و همراهی شورای اسلامی شهر و شهرداری مرندتاکنون ستودنی است

دارانیوز:مراسم تجلیل از مقام سردار سرلشکر شهید حاج مهدی باکری و گرامیداشت روز شهردار با حضور امام جمعه ، معاون فرماندار ،اعضای شورای اسلامی شهر وسایر مسئولین شهرو کارکنان شهرداری عصر روز دوشنبه ۲۵ اسفند درسالن کنفرانس شهرداری مرند برگزار گردید .

به گزارش دارانیوز:حجت الاسلام و المسلمین نعمت زاده امام جمعه مرند در این مراسم در طی سخنانی گفت : شکرخدا، فعالیت های شهرداری مرند در طول مدیریت حاج سید رضا هاشمی بعنوان شهردار مرند  چشمگیرتر است و البته این مهم با همدلی و همکاری فرماندار محترم و اعضای شورای اسلامی شهر ومسئولین امر میسر گشته که امیدوارم این روند رو به رشد، ادامه دار بوده و هر روز چشم بینای مردم شریف این شهر، شاهد پیشرفت عمران و آبادانی مرند باشد.

امام جمعه شهرستام مرند افزود : همیاری و همراهی شورای شهر و شهرداری تاکنون ستودنی است و امیدواریم به همین شکل ادامه پیدا کند و شورای شهر با نظارت و مدیریتی که به عهده دارد و شهرداری با جدیتی که اجرای پروژه ها به خرج می دهد، دغدغه های مردم را برطرف کنند.

وی افزود : زمینه خدمت در شهرداری به جهت تعدد و تنوع وظایف از یک سو و پرمخاطب و پرمراجعه بودن این دستگاه از سوی دیگر ، بیش از دیگر سازمان ها و دستگاه ها فراهم است و تمامی گروه های اجتماعی و طیف های مختلف مردم با خدمات این مجموعه سر و کار دارند.

امام جمعه محبوب مرند خدمت به مردم را بالاترین و والاترین عبادت ها دانست و خاطرنشان کرد: خدمت در شهرداری نیز می تواند عین عبادت باشد به شرطی که با نیت قرب الهی و در راستای خدمت خالصانه به آن ها باشد.

وی اظهار داشت :خدمتی که موجبات رضایتمندی و خوشحالی مردم را فراهم آورد ، بی تردید مقبول و مورد قبول و رضایت خداوند نیز خواهد بود.

امام جمعه مرند ادامه داد:در وصیت های نامه های شهدا بر اطاعت و تبعیت از ولایت تاکید شده است که مسئولین این امر را به عنوان یک واجب دینی در پیش گیرند.

ایشان بیان داشتند: شهدا و جانبازان سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و امیدواریم شرمنده شهدا و خانواده های شهدا در روز قیامت نباشیم و راه آنها را همانطوری که خود تاکید کرده اند ادامه دهیم.

نعمت زاده در خاتمه بار دیگر بر لزوم خدمات رسانی شبانه روزی به مردم و جلب رضایت شهروندان از سوی شهرداری مرند تأکید کرد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.