تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 مهر 1394 - 21:46
کد خبر : 11404

کارگران تبریز کف و فریادهایی که ضجّه می شوند

کارگران تبریز کف و فریادهایی که ضجّه می شوند

به گزارش داراخبر؛کارگران کارخانه «کاشی تبریزکف مرند»، ماهها و سالها است که برای مطالبه حقوق عقب افتاده خود در خیابان ها و مقابل فرمانداری سرگردان هستند و ای کاش هایشان به یک رویا در زندگی تبدیل شده اند. اینبار تعدادی از کارگران تبریز کف با حضور در دفتر پایگاه خبری پیام مرند از تعطیلی کامل کارخانه

به گزارش داراخبر؛کارگران کارخانه «کاشی تبریزکف مرند»، ماهها و سالها است که برای مطالبه حقوق عقب افتاده خود در خیابان ها و مقابل فرمانداری سرگردان هستند و ای کاش هایشان به یک رویا در زندگی تبدیل شده اند.

اینبار تعدادی از کارگران تبریز کف با حضور در دفتر پایگاه خبری پیام مرند از تعطیلی کامل کارخانه و آغاز بیکاری باجیب خالی خبر دادند.

به گفته این کارگران، کارخانه تبریز کف از حدود سه هفته پیش تولید خود را متوقف کرده است و همچنان کسی پاسخ شفاف و قانع کننده ای نمی دهد.

یکی از کارگران به خبرنگار ما گفت: ما کمال تشکر را از اعضای شورای تامین مخصوصا دادستان محترم داریم که قول داده اند در اسرع وقت مسئولین این کارخانه را جهت پاسخگویی فرابخوانند و ما نیز به تلاش مسئولان امیدواریم.

یکی دیگر از کارگران از یکی مسئولین بلندپایه اجرایی شهرستان گلایه کرد که در پاسخ به درخواستهای کارگران از اینکه به این ماجرا ورود نخواهد کرد، خبر داده است!

کارگر دیگر که بغض گلویش را گرفته است می گوید: دیگر نمی دانیم چه کار کنیم؛ آنقدر درخواست و فریاد استمداد زدیم که دیگر خسته ایم.

گفتنی است دوشنبه ۲۶ مهرماه همزمان با جلسه شورای تامین شهرستان مرند در محل ساختمان فرمانداری این شهرستان تعدادی از کارگران این کارخانه در مقابل ساختمان فرمانداری تجمع کردند.

براساس این گزارش بخشی از مطالبات کارگران این کارخانه از ماهها پیش رداخت نشده است و همچنین بیمه تعدادزیادی از کارگران نیز قطع شده است.(پیام مرند)

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.