تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 خرداد 1393 - 21:11
کد خبر : 182

تطهیر فتنه گران یا قدرت نمایی؟+ تصاویر

تطهیر فتنه گران یا قدرت نمایی؟+ تصاویر

به گزارش دارانیوز، در حالی  که چند روز پیش انتخابات هیئت رئیسه مجلس نهم برای سال سوم برگزار گردید و هنوز نزدیک به دو سال دیگر تا برگزاری انتخابات مجلس دهم باقی مانده است اما با این وجود فضای رسانه های زنجیره ای به حدی انتخاباتی شده که بیشتر به روزها و ایام انتخابات شباهت دارد.

vtsk[hkdبه گزارش دارانیوز، در حالی  که چند روز پیش انتخابات هیئت رئیسه مجلس نهم برای سال سوم برگزار گردید و هنوز نزدیک به دو سال دیگر تا برگزاری انتخابات مجلس دهم باقی مانده است اما با این وجود فضای رسانه های زنجیره ای به حدی انتخاباتی شده که بیشتر به روزها و ایام انتخابات شباهت دارد.

این در حالی است که برخی از عناصر اصلی فتنه 88 با بهره گیری از فضای آرام سیاسی موجود در جامعه به بهانه های مختلف قصد برگزاری مراسم های مختلف در سراسر کشور داشته و دارند و سعی دارند فضای سیاسی کشور را به نفع خود مصادره کنند.

موضوع مهم در برگزاری چنین مراسم هایی علاوه بر تاثیر بر جو سیاسی موجود و بهره جستن از آن به نفع خود، تطهیر چهره منفور افرادی است که در طول دوره انتخابات ریاست جمهوری سال 88 از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام استفاده کردند به طوری که تنها هدف این جریان در آن سال  براندازی بود که البته با هوشیاری مردم در نطفه خفه شد.

به هر حال موضوعی که برای مردم روشن و واضح است تغییر رویه آشکار افرادی است که تا دیروز تمام ارزش ها و اصول نظام و انقلاب را زیر سوال می بردند و هم اکنون سنگ انقلاب را بر سینه خود می زنند.

از طرف دیگر برگزاری هدفمند مراسم های مختلف که به بهانه 2 خرداد شروع شده و به نظر می آید تا 24 خرداد ادامه داشته باشد، یک نوع قدرت نمایی و به رخ کشیدن جریان خودی هم است به طوری که در ادامه و در صورت معرفی شدن نامزدهای انتخاباتی خود بتوانند بر روی نظر شورای نگهبان تاثیر بگذارند هر چند که از این موضوع غافل هستند که شورای نگهبان همواره بر اصول و ارزش های نظام پافشاری کرده و اثبات نموده که قانون اساسی تنها ملاک و معیار عمل این شورا است به طوری که  دبیر این شورا، آیت الله جنتی هم با تایید آن ، اظهار داشت: سابقه کاری شورای نگهبان نشان می‌دهد که از هیچ حزب و گروه خاصی طرفداری نمی‌کند و هیچ شخصی نمی‌تواند شورای نگهبان را متهم به جناح‌گرایی کند.

فاز دوم برنامه این جریان استفاده از مهره عارف است،فردی که می تواند پوشش مناسبی برای اقدامات برخی افراد خاص باشد.

 این روزها عارف با سفرهای استانی خود به ظاهر دفاتر به نام بنیاد امید ایرانیان را افتتاح می کند، در حالی که در حقیقت این دفاتر بنیاد باران خاتمی است که تنها با تغییر نام و با استفاده از نیروی مدعی اصلاحات افتتاح و سازماندهی می شود.

خاتمی به دلیل فعالیت ها و اقداماتی که در سال 88 انجام داد خود بهتر از هر کسی می داند که دیگر جایی در بین مردم و نیروهای انقلابی ندارد و تنها هدفش پیشبرد اهداف خود با محوریت و در پوشش محمد رضا عارف است فردی که نشان داده نه تنها در گفتار بلکه در رفتار هم تحت فرمان خاتمی است. 

قم فردا

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.